וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בהודו: מי הנפיק תעודת זהות ל"אל הקוף"?

דוור ברג'סטן חיפש את תיבת הדואר של הנמען על אחד המכתבים. כשהבחין מעט באיחור שמדובר באל הנומאן, הבין שמדובר במתיחה. הרשויות פתחו בחקירה: "זה תעלול מכוון, האחראי ייענש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תעלול מכוון". תעודת הזהות של "אל הקוף" הנומאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשויות בהודו פתחו לאחרונה בחקירה בניסיון לפתור תעלומה לא שגרתית: מי אחראי לכך שהונפקה תעודת זהות ביומטרית להנומאן, "אל הקוף", שנחשב לאחד האלים המרכזיים בהינדואיזם.

הסיפור החל לאחר שהארלל סאיני, דוור במדינת רג'סטן, חיפש את תיבת הדואר של הנומאן, בשל העובדה שהתעודה הייתה ממוענת לאדם בשם זה. אולם, כשלא מצא את הכתובת האמורה, הוא הסתכל שוב על התמונה שהוטבעה על התעודה. כשראה שהיא מציגה את דמותו של האל הידוע, כשהוא עוטה על עצמו תכשיטים ולראשו כתר זהב, הוא הבין – באיחור קל - כי מדובר ככל הנראה במתיחה.

הדוור הנבוך החזיר את תעודת הזהות למשרדי הדואר, ואלו הגישו תלונה בעניין לרשות לזיהויים מיוחדים, האחראית על מאגר השמות והכתובות של האזרחים בהודן.

אשוק דלאווי, גורם בכיר ברשות לזיהויים מיוחדים, הגיב לאירוע ואמר כי האחראים להונאה יובאו לדין. "מדובר בתעלול מכוון. האחראי לכך ייענש", אמר. לדבריו, "תהליך הזיהוי של זה אשר הפיק את התעודה נמצא בעיצומו. לא ייקח לנו זמן רב עד שנאתר אותו".

עוד סיפורים שאסור לפספס:
פרידה קשה: גור פנדה מסרב להיפרד מרגלו של השומר
בת ה-19 שהיא בת הים הרשמית של בריטניה
שומרי משקל: החתול השמן בעולם פצח בדיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully