וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל פיגוע: פלסטיני ניסה לדרוס חיילים ליד אריאל

החיילים שהיו בכניסה לאריאל הורו לנהג מונית שעצר שם להמשיך בדרכו. לפי העדויות, הוא התקדם, ואז שב בנסיעה מהירה בניסיון לפגוע בחיילים. לא היו נפגעים, והחשוד נעצר

הנהג החשוד בניסיון הדריסה באריאל. חדשות לב השומרון, מערכת וואלה! NEWS
החשוד בדריסה, הערב/מערכת וואלה! NEWS, חדשות לב השומרון

נהג מונית פלסטיני נעצר היום (חמישי) על כוחות צה"ל לאחר שלפי החשד ניסה לדרוס כמה חיילים ביציאה מאריאל. לפי העדויות, החיילים שהיו בפעילות סיור שגרתית בתחנת האוטובוס שביציאה מאריאל, ליד הפנייה לכפר הפלסטיני סלפית - הורו לנהג, שביקש לעצור שם את המונית, להמשיך בנסיעה ולעזוב את המקום.

הנהג התרחק כמה מאות מטרים, אלא שאז הוא הסתובב ושב במהירות גבוהה לעבר החיילים כשהוא מנסה לכאורה לדרוס את אותם. למרבה המזל הנוכחים בתחנה הצליחו לברוח ואיש לא נפגע. לאחר ניסיון הדריסה נמלטו יושבי המונית מהמקום, כמו גם הנהג עצמו. עם זאת, החיילים הצליחו ללכוד ולאזוק אותו. החשוד הועבר לידי משטרת ישראל, שם הוא נחקר. יצוין כי מדובר בצומת בה נוהגים נהגי מוניות פלסטינים לאסוף פועלים אשר חוזרים מיום עבודתם.

אורן חזן, שנכח במקום במסגרת כינוס מחאה של צעירי אריאל בנוגע לבעיית האוטובוסים בשומרון, סיפר שאחרי שהורו לנהג להמשיך בנסיעה, הוא הקיף את הצומת וחזר בחזרה. "הוא נתן גז כדי להיכנס בחייל שמנע ממנו לעצור במקום. החייל בתושיה נתפס על החלון של המונית, והכניס את קנה הנשק דרך החלון כדי לגרום לנהג לעצור", אמר. לדבריו, אחר כמה מטרים הוא בסופו של דבר נעצר. "דיווחתי על האירוע, ולמקום הגיעו כוחות שיטור שעצרו אותו".

מקרה דומה של ניסיון דריסה אירע רק לפני שבוע, באזור קלקיליה. חיילים מחטיבת כפיר שזיהו כלי רכב שנוסע במהירות לעברם בכוונה לדרוס אותם, ירו בנהג הפלסטיני. הוא פונה לקבלת טיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא ירוי בראשו.

מהחקירה עלה שבמכונית ישבו כמה שוהים בלתי חוקיים. אחד מהם ניסה לברוח ממנה לאחר שהחיילים פתחו באש, אך הוא נורה ברגלו במהלך מנוסתו ונפצע באורח קל. גם הוא פונה לבית החולים מאיר. גם במקרה זה לא היו נפגעים בקרב החיילים.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
חשש בעוטף עזה: חמאס יחדש את הירי בראש השנה
בן שבע נפל אל מותו מחלון הקומה השביעית ברמלה
7 התמונות שאתם חייבים לראות היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully