וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריונים יהודים תקפו נערים אלג'יראים ליד פריז

הנערים בני ה-17 סיפרו שהפכו למטרה בגלל "החלפת מבטים" עם נערים יהודים, שאליהם הצטרפו עוד כ-30 איש. "קראו לנו 'ערבים מלוכלכים', אמרו לנו 'אין לכם מה לחפש פה, זו שכונה שלנו"

סנט מנדה צרפת. AP
סנט מנדה/AP

שני נערים כבני 17 ממוצא אלג'יראי הותקפו ביום ראשון האחרון באלימות קשה על ידי עשרות מאנשי הקהילה היהודית מהעיר סנט מנדה, שמדרום-מזרח לפריז - כך דווח בעיתון הצרפתי לה פריזיאן. המותקפים, שני תלמידי תיכון שעבדו כשליחי דברי מאפה למסעדות, הפכו למטרה "רק בגלל החלפת מבטים" עם שניים מהמתקפים, אמר יום לאחר מכן אחד מהקורבנות.

לקריאה נוספת:
חשד: חייל תקף נהג מונית ערבי על רקע גזעני
מבצעי הלינץ’ בבירה הואשמו: ”היכו ערבים בקרשים”
הצעיר הערבי שהותקף בירושלים: ”חשבתי שאני מת”

זמן קצר לאחר מכן, צעירים נוספים מהעיר הצטרפו ותקפו את השניים באגרופים ובבעיטות והכו אותם עם קסדות. "הם קראו לנו 'ערבים מלוכלכים' ואמרו לנו 'אין לכם מה לחפש פה, זו השכונה שלנו'", סיפר הצעיר השני שהותקף, בנם של זוג אופים מפריז, שהחליט לסייע להוריו במשלוחים של לחם במהלך סוף השבוע. גורם במשטרה אישר כי לאחר שהשניים הצליחו להימלט הם הותקפו שנית בפאתי פריז, הפעם על ידי כשלושים צעירים.

"הם הרביצו לנו עם קסדות", סיפר. חברם של השניים, ממוצא פולני, ניסה להרגיע את הרוחות אך מצא עצמו גם קורבן למכות נמרצות והופל לקרקע.

לאחר שכוח משטרה גדול הגיע, נעצרו שלושה צעירים, בהם שני קטינים. הם שוחררו בהמשך. הקורבנות נתנו עדותם למשטרה והם מאושפזים בבית החולים עם פגיעות בראשם, שטפי דם וחבורות בגפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully