וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עורך דין ניסה לשחד עובד עירייה בירושלים

9.9.2014 / 6:19

לפי החשד, עו"ד עווד מוחמד הציע למנהל מחלקת הפיקוח של העירייה 3,000 דולר כדי שיוסר פיקוח על לקוחותיו אשר עבדו כרוכלים באזורים אסורים. רישיונו נשלל זמנית ויוגש נגדו כתב אישום

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

עורך הדין עווד מוחמד, אשר עובד מזה זמן מול עיריית ירושלים, חשוד ניסה לשחד את מנהל מחלקת הפיקוח של העירייה ב-3,000 דולר, כך נודע לוואלה! חדשות. מדובר באירוע שקרה כביכול בחודש יולי האחרון, כשעו"ד מוחמד ניסה להסיר פיקוח של העירייה על רוכלים שהיו לקוחותיו, ופעלו בניגוד לחוק באזור כנסיית הקבר שבמזרח העיר.

עורך הדין מוכר היטב במסדרונות העירייה בכלל, ובפרט למנהל מחלקת הפיקוח העירונית. המנהל לא התבלבל ולאחר שהוצע לו לכאורה השוחד, פנה למשטרה ולממונים עליו. בלשי המשטרה סיפקו לו מכשיר הקלטה והדריכו אותו להקליט פגישה עם עורך הדין ולקחת בה את כספי השוחד, אותם העביר לאחר מכן לידי המשטרה.

בסוף החודש עצרו בלשי היחידה את עורך הדין, וייחסו לו עבירות של מתן שוחד לעובד ציבור זר. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בירושלים ביומיים, ולאחר מכן הוא שוחרר בתנאי ערבויות ונאסר עליו לעסוק כעורך דין למשך תקופה של 21 יום. כמו כן, נאסר עליו לצאת מהארץ וליצור קשר עם המעורבים בפרשה.

סגן נשיאת בית משפט השלום בירושלים, השופט גד ארנברג, כתב בפסק הדין כי "מהחומר שהוגש בפני עולה כי אין ספק כי קיים חשד סביר שהמשיב ביצע את המעשים המיוחסים לו. מדובר בעדות מפורטת של מי שקיבל את השוחד וכולל ראיות נוספות הקשרות את המשיב. מדובר בעבירה חמורה שיש בה כדי להפר את הסדר הציבורי".

בימים אלה מתכוונת פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגד עו"ד מוחמד כתב אישום.

עוד ידיעות בנושא:
השחיתות ברכבת: החשוד המרכזי - מנהל התברואה הארצי
"150 אלף דולר והפרשות ימותו": הקלטות עו"ד פישר
המשטרה: "חשבונות הבנק של פואד - תיבת פנדורה"

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully