וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערבי תקף את המכונית שלי וצעק 'אללה אכבר'"

8.9.2014 / 16:32

צעירה מרמת גן סיפרה לוואלה! חדשות שבסוף השבוע, בעת שנסעה בעיר, רדף אחריה רכב בפראות, השליך לעברה אבנים וניסה להתפרץ לרכבה. המשטרה פתחה בסריקות אך לא הצליחה לאתרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עתר ניר, תושבת רמת גן בת 28, התלוננה למשטרה שהותקפה בעת שנהגה במכוניתה ברחוב ז'בוטנסקי בעיר בידי נהג ערבי שרדף בנסיעה פרואה אחר מכוניתה והשליך אבנים וחפצים לעבר כלי הרכב שלה. על פי ניר, בשלב מסוים, כשעצרה ברמזור, הוא ניסה להתפרץ למכוניתה תוך שהוא זועק: "אללה אכבר, ואני ארצח היום יהודים". כוחות של משטרת תל אביב ניסו לאתר את התוקף במהלך סוף השבוע אך ללא הצלחה.

ניר שחזרה בפני וואלה! חדשות את שעבר עליה באירוע, שהתרחש ביום שישי סמוך לשעה 18:00: "יצאתי מהעבודה שלי, נכנסתי לכלי הרכב שלי והתחלתי בנסיעה לכיוון הבית. כשהגעתי לרחוב ז'בוטנסקי ברמת גן שמעתי צפירות רכב מאחור. הכביש היה ריק", סיפרה ניר. "במקביל לי נסע כלי רכב ומאחור הבחנתי ברכב שנצמד למכוניתי. נדמה לי שזו הייתה מכונית שברולט אפורה, אולי בהירה. בשלב מסוים הוא החל לעקוף אותי תוך שהוא נצמד לדופן של מכוניתי. הסתכלתי לעברו ואז הרגשתי שמשהו נזרק לעברי. משום שנהגתי עם חלון פתוח החפץ פגע בי. מיד אחר כך הוא המשיך להשליך לעברי חפצים נוספים, אני מניחה כי מדובר באבנים".

לקריאה נוספת:
אישום: צעק על נהג מונית "ערבי מניאק" ושדד 20 שקל
אישום: נערים הציתו מבנה של ערבים וריססו "נקמה"
מבצעי הלינץ' בבירה הואשמו: "היכו ערבים בקרשים"

בינתיים, סיפרה ניר, היא הגיעה לצומת מרומזר ליד מכון מור ברחוב ז'בוטנסקי. "הנהג של הרכב יצא לעברי תוך שהוא זועק 'אללה הוא אכבר', הוא ניסה לפתוח את הדלת שליד הנהג אבל הספקתי לנעול אותה ולסגור את החלונות. הוא עשה סיבוב סביב הרכב בניסיון לפתוח את אחת הדלתות. הוא דפק בעוצמה על החלונות. אני לא יודעת איך הוא לא הצליח לנפץ אחת מהן", שחזרה ניר. לדבריה, המשיך התוקף לצעוק לאורך כל הזמן הזה "אללה הוא אכבר, ואני ירצח היום יהודים".

"הייתי בלחץ איום"

"הצלחתי לחייג 100 למשטרה. השוטר שמע את הצעקות שלו והנחה אותי להגיע לתחנת דלק. הוא אמר לי שיש שם תאורה ואנשים והבטיח לשגר ניידות משטרה. באמת אין לי מילים על המשטרה – בתוך שניות הגיעו שוטרים והרגיעו אותי", המשיכה ניר וסיפרה. "הצלחתי לרשום רק חלק מהמספר של הרכב. ברגע שהוא יצא וצעק נבהלתי והפסקתי לרשום. הרכב שהיה בכביש נמלט מהמקום ונשארנו רק אני והרכב של התוקף. פחדתי מאוד והייתי בלחץ".

"כשהגעתי הביתה מצאתי אבן ברכב וכן פגיעה בפח של הרכב, כנראה מהשלכת אחת האבנים", סיפרה ניר, שעדיין לא הצליחה להתאושש מהחוויה שעברה. "אפילו לא הצלחתי להגיד לשוטר בטלפון איפה אני נמצאת, הייתי בלחץ איום". שוטרי סיור של מרחב דן פתחו בסריקות וחיפשו את כלי הרכב של התוקף על פי תיאור שמסרה הצעירה, אך טרם הצליחו לאתר אותו. החקירה נמשכת.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully