וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לגירושים: "התיאבון של האישה לסקס"

יש גברים שיטענו שזה החלום שלהם, אבל עבור גבר אחד זה הפך לסיוט: שנתיים אחרי החתונה הוא הגיש בקשה לגירושים כיוון ש"לא עמד בדרישות הבלתי פוסקות של אשתו לסקס"

אישה מתוסכלת במיטה עם גבר. ShutterStock
"איימה על הבעל שאם לא ישביע את תאבונה המיני – היא תחפש סיפוק אצל גברים אחרים"/ShutterStock

יש זוגות שמתגרשים כי הניצוץ נעלם, אחרים בגלל שהאהבה נגמרה ויש כאלה שמתגרשים בגלל סיבה הפוכה לגמרי. גבר הודי, תושב מומבאי, נענה לדרישתו להתגרש לאחר שהתלונן שאינו יכול להתמודד עם ה"רעב הבלתי נגמר ומוגזם" של אשתו לסקס – כך דווח ב"מטרו" הבריטי.

על פי הדיווח, הבעל המותש הגיש בקשה לגירושים לבית המשפט לענייני משפחה בחודש ינואר וטען כי במשך השנתיים שהם נשואים, אשתו מטרידה אותו עם דרישות בלתי פוסקות לקיים יחסי מין והיא "אגרסיבית, לוחצת ומתנהלת כשליטה יחידה".

אילוסטרציה. ShutterStock
"אילצה אותו לקחת תרופות בכדי להגביר את היצר המיני שלו"/ShutterStock

הבעל המשיך וטען כי אשתו אילצה אותו לקחת תרופות בכדי להגביר את היצר המיני שלו ואיימה עליו שאם לא יעשה זאת וישביע את תאבונה המיני – היא תחפש סיפוק אצל גברים אחרים.

הבעל המותש, שטען כי סבל אפילו מדלקת בתוספתן בשל מחסור במנוחה, זכה למבוקשו ובית המשפט אישר לו את בקשת הגירושים. "כיוון שהאישה לא הסכימה להופיע בפני בית המשפט, הבקשה של הגבר נותרה ללא מענה. לכן לבית המשפט לא נותרה ברירה אלא לקבל את עדותו" אמר השופט שאישר לו את הגירושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully