וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

כנס הטרור

שר הביטחון משה יעלון בהערכת מעצב על שלושת הנערים הנעדרים. חטמ"ר יהודה, 14 ביוני 2014. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
מה יחשוף? שר הביטחון משה יעלון/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

אתם צריכים לדעת שהיום ייפתח הכנס הבינלאומי ה-14 של המכון למדיניות נגד טרור במרכז הבינתחומי הרצליה. ומי ישתתף בכנס שנושאו: "טרור בקונטקסט משתנה – אתגרי ההווה והעתיד"? מי לא. בין הדוברים: הנשיא לשעבר שמעון פרס, שרת המשפטים ציפי לבני, שר המדע יעקב פרי, ח"כ שאול מופז, השר לענייני מודיעין יובל שטייניץ, שר האוצר יאיר לפיד, שר התקשורת גלעד ארדן, המפכ"ל יוחנן דנינו, שר הכלכלה נפתלי בנט ואחרון חביב שר הביטחון משה (בוגי) יעלון. ותאמינו לנו שכדי לקצר השמטנו כמה שמות נכבדים ביותר. בואו לצפות בשידור החי בוואלה! חדשות החל מ-10:00. יהיו כותרות ראשיות.

פסק דין לגואל רצון

גואל רצון בבית משפט. רויטרס
לכלא? רצון ב-2010/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהבוקר, ארבע שנים וחצי אחרי שהתפוצצה הפרשה, יוכרע דינו של גואל רצון, הנאשם בשורת עבירות נגד 21 נשים שהתגוררו בכמה דירות בתל אביב עם ילדיהן והיו נתונות למרותו של רצון. בין העבירות שבהן הואשם: אונס, מעשי סדום, מעשים מגונים, בעילה אסורה בהסכמה וקבלת דבר במרמה וכן החזקה בתנאי עבדות, אף שלא מדובר בשבי של ממש אלא של בשלילת חירות במובן הנפשי. בכתב האישום נכתב כי במשך שנים יצר לעצמו רצון "מעמד של כל יכול כלפי נשותיו ובעל יכולות ריפוי, הרס וקללה, ובאמצעות אלה שלט בחייהן של נשים באופן מוחלט, ברגשותיהן ובתפקודן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גמר מפתיע

הטניסאי היפני קיי נישיקורי. GettyImages
עשה היסטוריה. נישיקורי/GettyImages

זה אמנם לא הגמר שלו ציפינו, אבל אתם צריכים לדעת שהלילה (מ-23:00) יתמודדו היפני קאי נישיקורי והקרואטי מארין צ'יליץ' בגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס. נישיקורי ניצח בחצי הגמר את נובאק דג'וקוביץ', בעוד צ'יליץ' הדהים את רוג'ר פדרר. יהיה זה גמר טורניר גרנד סלאם ראשון מאז 2003 שייעדרו ממנו כל ארבעת הגדולים – פדרר, נדאל, דג'וקוביץ' ומארי. מאותה סיבה, כל אחד מהפיינליסטים יעשה היסטוריה אם ינצח, שכן תהיה זו הפעם הראשונה שבה הוא זוכה בטורניר כזה. אולי לכם זה לא נשמע סקסי, אבל דבר אחד בטוח: מיליוני בני אדם ביפן ובקרואטיה ייצמדו הערב למסך.

הפסנתרנים באים

שלמה גרוניך בארוע לכבוד הרב מנחם פרומן, פברואר 2011. נמרוד סונדרס
עוד מעט, עוד קצת/נמרוד סונדרס

אתם צריכים לדעת שהיום תיחשף תכנית פסטיבל הפסנתר, שיתקיים בין 8-5 בנובמבר במוזיאון תל אביב. פסטיבל המוזיקה משדך מדי שנה בין יוצרים אהובים שמעלים מופעים משותפים באווירה אינטימית, מופעים שבהם מככב, כמובן, הפסנתר. בשנה שעברה הופיעו ביחד אריאל זילבר, מתי כספי ושלומי שבן, אניה בוקשטיין ושלמה גרוניך ועוד רבים וטובים אחרים. קפצו לבקר בוואלה! תרבות באזור הצהריים כדי להתעדכן.

מזל טוב, סקוטש טייפ

סקוטש טייפ. AP
לא יאכזב אתכם. סקוטש טייפ/AP

אתם ממש מוכרחים לדעת שהיום לפני 84 שנה שלחה חברת M3 לאחד מלקוחותיה גליל ראשון של הסקוטש טייפ השקוף. סרט הצלולוזה הדביק, פרי המצאתו של המהנדס הצעיר ריצ'רד דרו, נועד לספק לבעלי חנויות אמצעי פשוט ויבש להידוק אריזותיהם. היה זה מוצר מושלם לימי השפל הכלכלי הגדול, שבו האמריקנים נטו להדביק את מה שנשבר ולא לקנות חדש. זכרו זאת בפעם הבאה שאתם תולשים בזעם את המודעה שוועד הבית הדביק בחדר המדגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully