וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ירד לתוך לבה רותחת בהר געש וצילם סלפי

"זה היה חלום שלי במשך שנים" - כך הסביר את מה שעשה החוקר שירד אל תוך לוע של הר געש פעיל וצילם את עצמו במה שהוא הגדיר "חלון לגיהנום"

צילום מסך

מסתבר שיש אנשים שמוכנים ללכת ממש רחוק כדי לצלם תמונת סלפי שווה – למשל היישר אל תוך הלוע של הר געש פעיל, מלא בלבה רותחת. זה בדיוק מה שעשה החוקר והצלם התיעודי ג'ורג' קורניס, שיחד עם חברו ההרפתקן סאם קוסמן, לקח מצלמה וירד את תוך הלבה המבעבעת בהר געש פעיל בוונאוטו שבאוקיינוס השקט.

"הירידה אל תוך הלוע הייתה חלום שלי במשך שנים" אמר קורניס ל"האפטינגטון פוסט", "זה היה מלהיב, בלשון המעטה". קורניס וקוסמן השתמשו במצלמות GOPRO אותן לבשו על גופם וצילמו את מה שהם קראו לו "חלון לגיהנום". הם העבירו ארבעה ימים במקום וירדו אל תוך לוע הר הגעש פעמיים. "זה היה כמו עלייה על הר האוורסט, רק הפוך", סיכם קורניס, "הר הגעש נלחם בנו והיה מזג אויר נורא וחום בלתי נסבל מהלבה. ירדנו 400 מטרים בירידה כמעט אנכית על סלעים משוחררים, עם גשם חומצתי מסביב ועוד דברים משוגעים באויר". היא סיפר אחר כך שהלבה הייתה כל כך קרובה וחמה עד שהיא חרכה חורים בביגוד ובציוד הצילום.

בסרטון אותו פרסמו ביוטיוב הם כתבו שהר הגעש בו שהו, שנקרא מכתש מרום, הוא כל כך מסוכן, עד שיותר בני אדם ביקרו בירח מאשר בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קפיצת ראש לגיהנום: צלל אל תוך לוע של הר געש פעיל. צילום מסך
קפיצת ראש לגיהנום: צלל אל תוך לוע של הר געש פעיל/צילום מסך

אם הסרטון לא מספיק נועז והלבה לא מרגישה לכם מספיק קרובה – קרונוס טרח גם לצלם סלפי בתוך הלוע הרותחת.

צילום סלפי בתוך הר געש פעיל. טוויטר, צילום מסך
צילום סלפי בתוך הר געש פעיל/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully