וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקניות פורנו גייסו כסף לצדקה - בעזרת החזה

תשע שחקניות פורנו יפניות עמדו בשורה כש-4,000 גברים ממתינים בתור כדי לגעת להם בחזה ו"לתרום למלחמה באייידס". במדינה שבה היחס המבזה לנשים והסקסיזם שוברים שיאים - נקבע עוד שיא

אירוע התרמה למלחמה באיידס: גע בחזה של כוכבת פורנו. Sky Perfect TV, אתר רשמי
"מעולם לא חשבתי שהחזה שלי יוכל לתרום לחברה"/אתר רשמי, Sky Perfect TV

המטרה מקדשת את האמצעים? כוכבות פורנו יפניות הצליחו לגייס השבוע מעל ל-40 אלף דולרים עבור קמפיין למלחמה באיידס – לאחר שנתנו לגברים למשש את החזה שלהן. באירוע ההתרמה שנערך בטוקיו עמדו תשע השחקניות זו לצד זו, עם חולצה מונפת באוויר וללא חזייה, כאשר מעל ל-4,000 גברים, שכל אחד מהם תורם 10 דולרים, נוגעים להן בחזה בזה אחר זה במשך 12 שעות, כך דווח ב"צ'אנל ניוז אסיה".

לפני שהתחיל האירוע, ששודר בשידור חי בערוץ טלוויזיה למבוגרים, אמרה שחקנית הפורנו רינה סרינה לעיתון "טוקיו ספורט" שהיא "ממש מצפה להרגיש הרבה גברים נוגעים לי בחזה. אני רק מבקשת מהם להיות עדינים. מעולם לא חשבתי שהחזה שלי יוכל לתרום לחברה". משתתפת נוספת, איקו סאקורגי, אמרה: "זה בשביל צדקה. תממשו אותם, תתרמו כסף ובואו נהיה שמחים".

אירוע התרמה למלחמה באיידס: גע בחזה של כוכבת פורנו. Sky Perfect TV, אתר רשמי
"תממשו אותם, תתרמו כסף ובואו נהיה שמחים"./אתר רשמי, Sky Perfect TV

למקרה שחששתם להיבט ההיגייני של האירוע, מסתבר שהגברים שרצו לתרום ולמשש התבקשו לחטא את ידיהם בנוזל חיטוי לפני שנגעו בנשים. למרבה ההפתעה, למרות שהקהל שהגיע "לתרום" היה מורכב רובו מגברים, גם מספר נשים נצפו בתור שעמד כדי לתרום לחברה ועל הדרך לגעת בחזה של אישה.

למרות ההשתתפות הנשית, בעולם כולו וגם ביפן האשימו את מארגני האירוע בסקסיזם ובהחפצת נשים. זו לא הפעם הראשונה שהיחס המבזה לנשים ביפן עולה לכותרת וראש הממשלה שינזו אבה אפילו נאלץ להתנצל בחודש יוני לאחר שחבר ממפלגתו תקף פוליטיקאית יריבה, במהלך עימות פוליטי ושאל אותה: "למה את לא נשואה?".

יפן היא אחת מהמדינות בעלות שיעור הנשים העובדות הנמוך ביותר במדינות המפותחות – העדר מעונות יום לילדים, יחס מזלזל וסקסיזם מושרש נחשבים לסיבות העיקריות בגללן נשים רבות מעדיפות להשאר בבית ולא לצאת לעבוד. אלא אם את כוכבת פורנו שמוכנה שכל עובר אורח יגע לה בחזה.

צפו בסרטון מהארוע: לא מתאים לילדים מתחת לגיל 18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully