וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הקולנוע: תור הזהב של מסך הכסף בישראל

3.9.2014 / 15:28

מרבית בתי הקולנוע ברחבי הארץ יקרינו היום רק סרטים תוצרת כחול לבן במחיר סמלי של עשרה שקלים. דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! על הסרטים שאסור לכם לפספס. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

תחקיר: למה חברת ניהול ופיקוח גדולה בענף התשתיות ממשיכה לקבל פרויקטים לאומיים במיליוני שקלים אחרי שהייתה מעורבת בשורת מחדלים? מקריסת מחלף בצומת בני דרור, דרך תקרה שקרסה על ראשיהם של כורים ועד להר עפר שצץ פתאום סמוך לקיבוץ שפיים - חברת אמי מתום, חברה קבלנית של "נתיבי ישראל", עומדת מאחורי שלושת המחדלים. מדוע בחברת "נתיבי ישראל" ממשיכים לעבוד עם החברה?

מופע האימים של דאעש: סרטון זוועתי נוסף המציג את עריפת ראשו של סטיבן סוטלוף, עיתונאי אמריקני בעל אזרחות ישראלית, שוחרר אמש לרשת ע"י ארגון "המדינה האיסלאמית". בזמן שהמסרים וטקטיקת הלחימה של ארגון הטרור הקיצוני מזכירים את תקופת ימי הביניים, המיתוג של הארגון מתכתב לחלוטין עם אסתטיקה מערבית. זוויות צילום מקצועיות, מרצ'נדייז ושימוש נרחב ברשתות חברתיות - כך הפך דאעש, ארגון טרור קיצוני למותג בעל שם עולמי.

כך הפכה מערכת ליירוט טילים לביטוי הכי מאוס בארץ: כיפת ברזל חברתית, כיפת ברזל כלכלית וגם מוסרית: תוצר הלוואי של הזקפה הלאומית מהצלחתה של כיפת ברזל מול ירי הטילים מעזה הוא שהמערכת הצבאית הפה לביטוי כה שגור שנדמה כי אין ממנו מנוס.

תחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר התחממות קלה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully