וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: סבא שפך דלי קרח על נכדתו התינוקת

הסבא שרצה להשתתף באתגר דלי הקרח, החליט לשתף בחוויה גם את נכדתו בת ה-10 חודשים. הסרטון זיעזע את הצופים ואת המשפחה וכעת הרשויות פתחו בחקירה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

אתגר דלי הקרח, שסחף את העולם בחודש האחרון, עולה שוב לכותרות והפעם אחראי לזה סבא מיוטסון, טקסס, שהסתבך עם המשפחה וככל הנראה גם עם רשויות החוק, לאחר שאילץ את נכדתו בת העשרה חודשים להשתתף באתגר ולספוג על ראשה דלי של מי קרח.

רג'י סטיוארט פרסם בשבוע שעבר בעמוד הפייסבוק שלו וידאו הוא הוא נראה משתתף באתגר, בזמן שנכדתו, אריה, יושבת מתחתיו בתוך הליכון. "אותגרתי להשתתף באתגר דלי הקרח למען חולי ALS... והנכדה שלי תעשה את זה יחד איתי", הוא אומר בסרטון, שניות לפני שהוא שופך את דלי הקרח על עצמו ועל התינוקת. הסרטון מסתיים לפני שניתן לראות את תגובת הנכדה, אבל המראה של תינוקת שסופגת מי קרח על ראשה עורר סערה ברשתות החברתיות וגם במשפחה של סטיוארט.

מזעזע: השתתף באתגר דלי הקרח ושפך את הדלי על נכדתו התינוקת. צילום מסך
"לא עושים את זה לתינוק. הוא היה צריך לדעת את זה. זו בושה"/צילום מסך

קלוד דקלור, הטוען כי הוא אביה של התינוקת, שחי בנפרד מאימה, אמר לרשת פוקס שהוא היה "בשוק וגם כל מי שראה את הסרטון הזדעזע. לא עושים את זה לתינוק. הוא היה צריך לדעת את זה. זו בושה". דקלור פנה לרשויות בכדי שייחקרו את המקרה והוא לא היחיד – מספר תלונות על הסבא הגיעו למחלקת רווחת הילד בטקסס, שהודיעה כי היא חוקרת את מה שהתרחש.

עוד בנושא
קר ומביך: צפו במצעד הפאדיחות של אתגר דלי הקרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully