וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול חזרה מטיול משפחתי בפרו - נדרסה והופקרה

31.8.2014 / 0:08

במשפחתה של ניקול רמירז בת ה-14, שנפגעה ב"פגע וברח" ברמלה, תיארו נערה "מקסימה, שאהבה את החיים ואת ישראל". סבתה: "אנחנו הרוסים. הנהגים פה לא מכבדים את החוקים"

ניקול רמירז שנדרסה למוות בתאונת "פגע וברח" ברמלה. פייסבוק, צילום מסך
"האוטו הראשון נעצר, אבל האוטו שהיה לידו המשיך לנסוע ופגע בה". ניקול רמירז/צילום מסך, פייסבוק

בבית משפחת רמירז ברמלה עדיין מנסים לעכל את בשורת האיוב על מותה של ניקול בת ה-14, שחצתה ביום חמישי מעבר חציה ונדרסה על ידי נהג שברח מהמקום ולא אותר עד כה. רמירז, בת לאב יהודי ולאם נוצרייה, נפצע אנושות והובלה לבית החולים אסף הרופא בצריפין. אתמול , אחרי יומיים שבהם נאבקו הרופאים כדי לייצב את מצבה, היא מתה מפצעיה.

אילמר לוי, סבתה של ניקול, סיפרה כי המשפחה עלתה לארץ לפני ארבע שנים מפרו והתיישבה בעיר רמלה. "ניקול הייתה ילדה מקסימה, אהבה את החיים, את ישראל, לרקוד ולשמוע מוזיקה. היא הייתה מצחיקה ושמחה", תיארה את נכדתה. "היא הייתה מחונכת, כיבדה את כל המשפחה, ובכלל הייתה מאוד מוערכת בקרב החברים".

"באותו יום (חמישי האחרון, ד"י) היא חזרה מטיול משפחתי בפרו עם כל המשפחה", שחזרה הסבתא. "שלוש שעות אחרי שהגיעה הביתה, היא הלכה לחנות לקנות פופקורן וקולה. היא חצתה את הכביש. האוטו הראשון נעצר, אבל האוטו שהיה לידו המשיך לנסוע ופגע בה. הוא לא כיבד את מעבר החציה, דרס אותה וברח. הוא העיף אותה למרחק של 20 מטר".

עוד בוואלה! חדשות:
עשרות חיילי או"ם שנלכדו על ידי חמושים בגולן חולצו תחת אש
"אין כוח שעצר אותנו בעזה, אבל לא נפעל כמו דאעש" / ריאיון
דאעש הוציאו להורג חייל לבנוני, חבריו מתחננים על נפשם

תאונת פגע וברח ברמלה. אוגוסט 2014. מחמוד עביד תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
"לא נותנים לנו תשובות". זירת התאונה ברמלה, בחמישי/מד"א, מחמוד עביד תיעוד מבצעי מד"א

הסבתא דרשה שיתפסו את הנהג בהקדם וימצו עמו את הדין. "אין מצב שדבר כזה יקרה בכביש הראשי ברמלה ואף אחד לא ייתן את הדין", אמרה, והצביעה על תופעה רחבה יותר בעיר: "באופן כללי הנהגים פה לא מכבדים את חוקי התנועה ובפרט את מעבר החציה הזה. אנחנו רוצים שיתפסו את הבנאדם הזה. כבר הרבה זמן שלא נותנים לנו תשובות. אנחנו רוצים צדק, לפחות שיהיה רמזור או 'באמפר' שיכול להאט את מהירות הנהגים כי היא בלתי נסבלת. הרבה משפחות וילדים גרים כאן".

לוי תיארה את התחושה הקשה מאז התבשרה כי ניקול מתה מפצעיה: "אנחנו הרוסים. אין מילים לתאר את ההרגשה. היא פשוט הלכה לנו מהחיים". ויקטור, גיסה של ניקול, ביקש: "מי שראה את הנהג פוגע בניקול ודורס אותה, שיתקשר למשטרה ויתאר את הבנאדם הזה ואת המכונית שלו, כל דבר ופרט שיכול לעזור כדי למצוא אותו".

רמירז תובא למנוחות היום ב-15:00 אחר הצהריים בבית העלמין הנוצרי ברמלה, סמוך לכנסייה הפרנציסקנית. ראש עיריית רמלה, יואל לביא, אמר אתמול: "אנו כואבים את מותה הטראגי של ניקול, יהי זכרה ברוך. נציגי העירייה מלווים ותומכים במשפחה בשעתם הקשה. לא ננוח ולא נשקוט עד למציאת הדורס".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

(עדכון ראשון: 21:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully