וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

43 חיילי או"ם נחטפו בידי ארגון טרור בגולן הסורי

האו"ם אישר כי הארגון הסוני ג'בהת אל-נוסרה, המזוהה עם אל-קאעדה, שבה את החיילים מכוח אונדו"ף. המורדים הניפו את דגלם במעבר קוניטרה. 81 חיילים נוספים מוגדרים "לכודים"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

ארגון ג'בהת אל-נוסרה, שהשתלט אתמול על מעבר קוניטרה בצדו הסורי של הגבול עם ישראל, שבה 43 חיילים מכוח השמירה של או"ם ברמת הגולן (אונדו"ף) - כך אישר בצהריים (חמישי) האו"ם. 81 חיילים נוספים בכוח הוגדרו כ"לכודים". בתמונות המתעדות את המעבר, נראה אחד המורדים מניף את דגל א-נוסרה על אנטנה גבוהה.

אתמול אישרו גורמים במערכת הביטחון כי המורדים הסורים, ובראשם אנשי הארגון המזוהה עם אל-קאעדה, כבשו את האזור בתום לחימה עזה עם צבא אסד.

המתיחות בצפון - כותרות אחרונות
שקט מתוח בצפון: "לא צריך לעצור הכל בגלל טיל"
דיווח: צבא אסד תקף את עמדות המורדים בגבול ישראל
המורדים השתלטו על מעבר קוניטרה; "לעבוד במטע - כמו קרב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד המורדים מניף את דגל ג'בהת א-נוסרה על אנטנה במעבר קוניטרה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשל החשש מחידוש הלחימה ומזליגה נוספת של האש לשטח ישראל, גם הבוקר החליט צה"ל לסגור זמנית את כביש 98 לתנועה בקטע שמצומת בראון ועד לאלוני הבשן. חקלאי קיבוץ עין זיוון המעבדים את מטעיהם הסמוכים לגבול בעמק קוניטרה לא הורשו גם הבוקר לרדת למטעים, וגם אתרי התיירות הפופולאריים - הפארק הוולקני, מצפה קוניטרה והר בנטל - נסגרו הבוקר למטיילים.

אתמול נפצעו שני אנשים כתוצאה מזליגת הירי אל תוך שטח ישראל. גבר בן 52 נפצע באורח קל בפיצוץ של פגז טנק שנורה מסוריה ונחת ביקב סמוך ליישוב בצפון רמת הגולן. בשעות הערב התפוצצו שני פגזים נוספים בשטחים פתוחים בגבול עם סוריה. בשעות הבוקר נפצע קצין צה"ל באורח בינוני מירי בחזהו סמוך לגבול עם סוריה. הוא פונה במצב יציב באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה, ואושפז בחדר ההלם. בשעות הצהריים נותח הקצין והרופאים הוציאו את הקליע מגופו. הצוות שטיפל בקצין מסר כי הניתוח הסתיים בהצלחה וכי אין פגיעות משמעותיות.

(עדכון ראשון: 14:07)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמושים מג'בהת א-נוסרה בגולן הסורי, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully