וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת בניה שראל חגגה את יום חתונתו בסעודה לנזקקים

22.8.2014 / 0:33

מפקד פלס"ר גבעתי שנהרג בעזה וארוסתו גלי ניר אמורים היו להתחתן הערב. במקום זאת ארגנה משפחתו סעודה לעניים בבית תמחוי בירושלים. "היוזמה הזו מתאימה לאופי של בניה שעסק בנתינה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ביום בו רינה הפכה לקינה". הסעודה שאורגנה היום בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום חתונה – סעודה לעניים: רב-סרן בניה שראל, מפקד פלוגת הסיור של גבעתי שנהרג במהלך מבצע "צוק איתן", אמור היה להינשא אמש (חמישי) לארוסתו גלי ניר ולחגוג את היום המאושר בחייהם. בני המשפחה והחברים כבר הוזמנו לשמורת הטבע בנאות קדומים, אלא שההיתקלות במחבלים באזור רפיח שבה מצא מותו, גנזה את התכניות. במקום זאת, משפחתו וחבריו של שראל חגגו את היום בארוחת צהריים בבית תמחוי בירושלים עבור נזקקים.

מנהל בית התמחוי סיפר על המחווה המרגשת. "פנו אלינו בבקשה להקדיש את הסעודה לזכרו. הם ביקשו שהנזקקים לא ירגישו שהם קיבלו ארוחה טובה רק בגלל מותו של בניה. הבטחנו להם שכל הסעודות בשבוע הקרוב, שבו היו אמורים להיות ימי השמחה של החתונה, יהיו לזכרו", אמר.

מלחמה בדרום - סיקור מיוחד:
מנציחים ולא מוותרים: משפחת מט עלתה לקבר ללא מצבה
בכירי חמאס הפרו את "קוד המבוקשים" ושילמו על כך במזומן
רקטה בחגיגת יום ההולדת בגן: "צרחות ודם על השטיח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה לחתונה של בניה וגלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסועדים שנכנסו היום לבית התמחוי "כרמי העיר" לא ידעו את הסיבה שלשמה הם זוכים לארוחה מפוארת. בכניסה למקום נתלתה מודעה, עליה נכתב: "ביום זה הייתה אמורה להתקיים חתונת המפקד הנערץ גיבור ישראל הי"ד שנפל על משמרתו ומת על קידוש השם. ביום בו רינה הפכה לקינה, וקול מצהלות הפכו ליגונות. בימים בהם מנגינת שבע ברכות היו נשמעות בכרמי העיר יוקדשו סעודות לעילוי נשמתו הטהורה והזכה במעשי חסד תראו נחמה". פרטים אישיים על בניה לא נכתבו במודעה. כמו כן, זרי פרחים גדולים הונחו על השולחנות במקום ותפריט האוכל שודרג.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"ההנצחה היא לא משהו ששייך לעולם החומר"

הרב שלום שראל, אביו של בניה, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי כך נהגו בכל ארבע החתונות של ילדיו. "היינו נוהגים כך ביום החופה אצל כולם. אבל אחרי שבניה נהרג, לא היה לנו זמן לחשוב על כך, ואז אחד החברים העלה את הרעיון ושמחנו על כך מאוד". הוא מסביר כי "ההנצחה היא לא משהו ששייך לעולם החומר, זה משהו מאד ערכי. היוזמה הזו כל כך מתאימה לאופי של בניה שעסק בנתינה לזולת. זו דרך יפה מאוד לבטא את מה שאנחנו מרגישים".

הוא הוסיף כי היום שבו הייתה אמורה להתקיים החתונה הוא "יום של דאבון לב. אנחנו לא נצמדים לסמליות או לטקסיות מיוחדת, כי אם ניכנס למקום הזה, זה יפיל אותנו עוד בתהום של הצער. אנחנו משתדלים להסתכל קדימה ולא אחורה".

שראל, בן 26 מקריית ארבע, נהרג בקרב ברפיח ב-1 באוגוסט. הוא הותיר אחריו זוג הורים, שלום ומיכל, שבעה אחים ואחות ואת ארוסתו גלי.

לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

(עדכון ראשון: 23:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully