וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לנוער בשדרות: "החוסן שלכם נותן לנו כוח"

18.8.2014 / 17:29

ראש הממשלה נפגש עם נצגי תנועות הנוער בעיר, ושמע על פעילותם לחיזוק התושבים והחיילים בזמן מבצע "צוק איתן". ראש עיריית שדרות: "מקווה שכל פגיעה בנו תלווה במכה איתנה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם חברי תנועות הנוער בשדרות, אוגוסט 2014. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
בני הנוער סיפרו לנתניהו על פעילותם לחיזוק תושבי העיר והסביבה/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם נציגי תנועות הנוער וארגוני נוער שמפעילים בהתנדבות את ילדי העיר במקלטים במהלך מבצע "צוק איתן". הנציגים סיפרו לנתניהו על פעילותם לחיזוק תושבי העיר והסביבה, לצד פעולות נוספות כמו אריזת משלוחים לחיילים, ביקור חיילים פצועים בסורוקה, ביקור נשים שבעליהן התגייסו בצו 8, וביקור משפחות ששכלו את יקיריהן.

נתניהו חיזק את בני הנוער ושיבח את תרומתם לקהילה בזמן המבצע: "החוסן של הציבור והחוסן שלכם נותן לנו הרבה כוח להפעיל הרבה כוח. אנחנו כרגע בתוך המערכה המדינית, ובמערכה המדינית צריך את אותו הדבר - צריך הרבה עוצמה, הרבה אורך רוח, הרבה התמדה וגם הרבה שכל". נתניהו אמר לנערים כי "האחדות שלנו, הלכידות שלנו, כוח העמידה שלנו, הם מה שינצחו את המערכה. וזה מה שצריך להבין - צריך כאן הרבה אורך רוח וסבלנות. יש לנו את זה, בשפע, ומי שמוכיח את זה - זה אתם. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, ואזרחי ישראל, ואתם בתוכם, מוכיחים את זה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם חברי תנועות הנוער בשדרות, אוגוסט 2014. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
שיבח את פעילותם של בני הנוער. בנימין נתניהו בשדרות/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

בביקור נכח גם ראש עיריית שדרות אלון דוידי, שהודה לראש הממשלה על התמיכה והגיבוי שמעניקה הממשלה לעיר: "אני רואה את החיבוק החם ואת רוח המפקד. הגנת עלינו ושלחת את הצבא להגן עלינו, ואנחנו מקווים שכל פגיעה או מחשבה לפגוע באחד מילדינו, תלווה בהרעשה ותלווה במכה חזקה, במכה איתנה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טנקים של צה"ל חוזרים מרצועת עזה לעבר ישראל – 3 באוגוסט 2014. רויטרס
טנק של צה"ל על גבול עזה, במהלך היציאה מהרצועה, החודש/רויטרס

הלילה בחצות יפוג תוקפה של הפסקת האש, והצדדים נערכים לאפשרות של חידוש האש באם לא יגיעו להסכמות במו"מ שמתנהל בקהיר. בירושלים הדגישו כי "שקט ייענה בשקט, וירי ייענה בירי".

בצבא גם נערכים לירי רקטות כמה שעות לפני חצות - אם יתברר שהמגעים במצרים אינם מבשילים לכדי הסכם. הצבא העלה את רמת הדריכות והכוננות ונערך לשלל האפשרויות, בהן תקיפה ממנהרות, אף שאין מידע מודיעיני בנושא. ישנה היערכות גם להפעלת כלי טיס ממולכדים ואפילו לשיגורי נ"ט על סיורים. גם אם תהיה אש מכיוון הפלסטינים, הדרג המדיני הוא זה שיידרש להכריע אם הוא מאפשר לצבא להגיב באש נקודתית או שהוא נותן אור ירוק להסלמה. יצוין כי ביממה האחרונה נשמעים יותר ויותר קולות פייסניים מכיוון בכירי הארגונים ברצועה, שלא ששים למלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully