וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: 35 בני אדם נמצאו במכולה בנמל, אחד מת

עובדי הנמל בטילבורי נדהמו למשמע "זעקות ודפיקות" מתוך אחת המכולות על גבי ספינה שהגיעה מבלגיה. הניצולים נמצאו במצב קשה של התייבשות והיפותרמיה. חקירה בינלאומית נפתחה

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

35 בני אדם נמצאו היום (שבת) בתוך מכולה על ספינה שהגיעה לנמל טילבורי שבמזרח בריטניה, כשאחד מהם מת. בין הניצולים כמה ילדים. הם נמצאו כשהם סובלים מדרגות חמורות של התייבשות והיפותרמיה, והובהלו לטיפול בבתי חולים מקומיים.

הספינה שעליה נישאה המכולה הגיעה מנמל זיברוז', בלגיה, וכשהחלה פריקתה, אנשי הצוות ברציפים שמעו "זעקות ודפיקות" מתוך המכולה, כך סיפר מפקד כוח המשטרה המטפל במקרה, טרבר רוי, לרשת BBC הבריטית. שם, נמצאו האנשים, ככל הנראה מהגרים מהודו.

מכולות. ShutterStock
מכולות בנמל/ShutterStock

משטרת מחוז אסקס פתחה בחקירה בחשד לרצח, וצוותים של משטרת בלגיה מסייעים בחקירה. גורמים במשטרה הבהירו כי נערך חיפוש מקיף בכל 63 המכולות הנוספות, על מנת לוודא שלא נמצאים בהם עוד בני אדם. טרם התברר מה מקור המכולה שבה היו לכודים האנשים. הצוותים בוחנים תיעוד ממצלצות האבטחה בזיברוז', במטרה למצוא קצה חוט לפיענוח הפרשה.

ספינת הסחר, של חברת "P&O", נושאת דגל הולנדי. המכולה הועמסה עליה אמש בנמל הבלגי. דוברת מטעם החברה אישרה כי על הספינה היו 64 מכולות כשעזבה לכיוון בריטניה, והוסיפה כי רק עם עגינת הספינה בטילבורי, התגלו האנשים עקב "רעש מהמכולה".

דוברת מטעם הנמל סירבה להגיב לבקשת BBC, וטענה כי מדובר "בעניין של המשטרה ושל כוחות משמר הגבול". מאחר שהניצולים עדיין מקבלים טיפול רפואי דחוף, טרם התברר מדוע הם שהו במכולה או באילו נסיבות הגיעו אליה, ואיך לא התגלו בשום שלב עד לפריקת הספינה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully