וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של השוטר שנהרג בשוויץ ספד: "אגשים חלומותיך"

שלומי גבאי

14.8.2014 / 17:54

אלפי בני אדם ליוו בכפר מרר שבצפון את שלושת ההרוגים מהתאונה שאירעה השבוע בקנטון וולפנשייסן. "איבדנו כמה מטובי בנינו", ספד המפכ"ל לשלושה, ששניים מהם היו חוקרים במחוז הצפון

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ניב פוקס

כ-3,000 בני אדם, בהם מאות שוטרים וקצינים, נכבדי העדה הדרוזית ובני משפחה, ליוו היום (חמישי) למנוחות בכפר מרר שבצפון את סגן-ניצב אמל חליל, רב-סמל מתקדם עטאף חאג' וחברם נאסיף באדר, אשר נהרגו ביום שני האחרון בתאונת דרכים בקנטון וולפנשייסן שבמרכז שוויץ. "איבדנו כמה מטובי בנינו. הכאב גדול והחלל שנוצר עם לכתם מאתנו באכזריות ובחטף עמוק ורב", ספד להם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו.

"לאורך כל שנות קיום משטרת ישראל השותפות של בני העדה הדרוזית שזורה בגורלנו המשותף בתרומה בל תסולא בפז לביטחון מדינת ישראל. בני משפחה יקרים, משטרת ישראל שותפה לאבלכם הכבד. אנו מרכינים ראש לזכר הבנים ומוקירים את זכרם, אתם חלק בלתי נפרד ממשטרת ישראל".

עוד על התאונה הקטלנית בשוויץ:
שלושה תיירים ישראלים נהרגו בתאונת דרכים בשוויץ
חברי הנפש נהרגו בשוויץ: "הם היו ממש אחים"
שני חוקרי משטרה ממחוז הצפון נהרגו בתאונה בשוויץ

אלפים הגיעו להלוויית ההרוגים בתאונת הדרכים בשווייץ, כפר מרר. אוגוסט 2014. אדריאן הרבשטיין
"אין מילים לתאר את האסון שנחת עלינו". מבכים את לכתם של השלושה, היום במרר/אדריאן הרבשטיין

האירוע בו נהרגו השלושה התרחש בסביבות השעה 8:00. כלי הרכב בו נסעו עם עוד חמישה בני אדם נוספים התנגש ברכבת, ולאחר מכן נגרר כמה מאות מטרים עד שהרכבת נעצרה. הפצועים פונו לטיפול רפואי בבתי חולים בערים לוצרן וציריך. חליל, בן 53, היה בתפקידו האחרון ראש ענף חקירות במחוז הצפוני של המשטרה. הוא הותיר אחריו אישה - שנפצעה גם כן בתאונה - וחמישה ילדים: ענאן, בן 27, רשא, בת 22, ג'ולן, בן 21, ריאן, בן 19, ומורן, בן 14. חאג', בן 48, היה בתפקידו האחרון חוקר בכיר ביחידה המרכזית של מחוז הצפון. הוא הותיר אחריו אישה, שנפצעה בתאונה, וחמישה ילדים. באדר, בן 52, שימש מנהל השלוחה של מכללת תל חי. הוא הותיר אחריו אישה, גם היא נפצעה בתאונה, ושלושה ילדים, בני 28, 24 ו-17.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו בהלוויית ההרוגים בתאונת הדרכים בשווייץ, כפר מרר. אוגוסט 2014. אדריאן הרבשטיין
"הכאב עמוק ורב". המפכ"ל בהלוויה/אדריאן הרבשטיין

מפקד מחוז הצפון, ניצב זוהר דביר, סיפר כי "ביום שני קיבלנו את הבשורה המרה על אובדנם של שני חברינו לדרך, אנשים יקרים שנתנו את מיטב שנותיהם ותרמו מכוחם ומרצם בשירות המדינה לקידום יעדי משטרת ישראל והמחוז הצפוני". בהמשך, פנה דביר לבני משפחתם של ההרוגים ואמר להם: "אתם לא לבד. משטרת ישראל, קציני המחוז ושוטריו מחזקים אתכם לצדכם. נמשיך לעמוד לצדכם".

רפאת, אחד מילדיו של עטאף חאג', ספד לאביו. "אין לי מילים לתאר את האסון שנחת עלינו", סיפר. "הייתי לי חבר ואח, היית אב למופת, חינכת אותנו בצורה מושלמת. אני אגשים את כל החלומות שהיו לך, היית חומת המגן שלי, אתה גיבור וצנוע". אחיו של אמל חליל, חליל, סיפר: "אמל היה קצין וג'נטלמן, ההודעה על מותו נפלה עלינו כרעם ביום בהיר". לדבריו," אמל תמיד אמר שלפני היותו קצין משטרה הוא קודם כל אדם. הוא שאף להתקדם לדרגת ניצב-משנה ולאחר הפרישה מהמשטרה לעסוק בתחביביו, ביניהם צילום. אנו מודים לכל הגורמים שפעלו להבאתו ארצה לקבורה בכפר אותו כל כך אהב".

לפניות לכתב שלומי גבאי: shlomimyg@walla.co.il

אלפים הגיעו להלוויית ההרוגים בתאונת הדרכים בשווייץ, כפר מרר. אוגוסט 2014. אדריאן הרבשטיין
אלפים הגיעו להלוויית ההרוגים בתאונת הדרכים בשווייץ, כפר מרר. אוגוסט 2014/אדריאן הרבשטיין
אלפים הגיעו להלוויית ההרוגים בתאונת הדרכים בשווייץ, כפר מרר. אוגוסט 2014. אדריאן הרבשטיין
אלפים הגיעו להלוויית ההרוגים בתאונת הדרכים בשווייץ, כפר מרר. אוגוסט 2014/אדריאן הרבשטיין
אלפים הגיעו להלוויית ההרוגים בתאונת הדרכים בשווייץ, כפר מרר. אוגוסט 2014. שלומי גבאי
אלפים הגיעו להלוויית ההרוגים בתאונת הדרכים בשווייץ, כפר מרר. אוגוסט 2014/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully