וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: צילם יחסי מין עם חברותיו - והפיץ בווטסאפ

14.8.2014 / 14:12

שרון דן, בן 40 מראשון לציון, מואשם שהפיץ סרטונים של שתיים מחברותיו לשעבר שהסריט במצלמת הטלפון הנייד שלו בעת שהיו בקשר, ואלה הגיעו לאתרי פורנו. "גרם להן נזק נפשי כבד"

אפליקציית ווטסאפ. GettyImages
הסרטונים הופצו בווטסאפ, והפכו עד מהרה לוויראליים/GettyImages

כתב אישום בגין פגיעה בפרטיות הוגש לאחרונה נגד שרון דן, בן 40 מראשון לציון, לאחר ששתי בנות זוגו לשעבר מצאו את עצמן מככבות באתרים פורנוגרפיים וברשתות החברתיות בסרטונים אינטימיים שצולמו במהלך הקשר שלהן עמו. על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בראשון לציון, דן הפיץ את הסרטונים, ואלה הפכו לפופולריים בתוך זמן קצר, וגרמו נזק כבד למתלוננות.

הפרשה, שנחשפה בתכנית "צינור לילה" וזכתה לכינוי "אונס וירטואלי", הגיעה לכנסת ובעקבותיה אושר בינואר האחרון תיקון לחוק למניעת הטרדה מינית בדבר "הפצת תצלומים בעלי תוכן מיני ללא הסכמת הצדדים". על פי "חוק הסרטונים" החדש, אדם שהעלה לרשת תמונות אינטימיות של אחר ללא ידיעתו ייחשב עבריין מין, שעלול לעמוד בפני חמש שנות מאסר. עם זאת, משום שמעשיו של דן בוצעו בטרם החקיקה, הוא לא יעמוד לדין בגין הטרדה מינית, אלא בגין פגיעה בפרטיות.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עורך הדין דודי ענבר מפרקליטות מחוז המרכז, דן ובת זוגו י' צילמו את עצמם בכמה הזדמנויות באמצעות הטלפון הנייד כשהם מקיימים יחסי מין. כשנה לאחר שהשניים כבר לא היו בקשר זוגי, גילתה י' כי הסרטונים הופצו לאחרים, הפכו לפופולריים ברשת ואף הגיעו לאתרים פורנוגרפיים. כתוצאה מהפצת הסרטונים בידי דן, סבלה י' מהטרדות חוזרות ונשנות, נגרם לה נזק נפשי כבד שבגינו אושפזה והיא נאלצה להחליף את מקום מגוריה ואת מספר הטלפון הנייד שלה.

עוד בוואלה! חדשות:
בשל המתיחות המדינית: ארה”ב עיכבה משלוח נשק לישראל
חברי קבינט שמעו על הארכת הפסקת האש מחמאס
קומנדו אמריקני הונחת בעיראק ”להצלת היזידים”

אילוסטרציה. ShutterStock
למתלוננת נגרם נזק נפשי שבגינו אושפזה והיא נאלצה להחליף את מקום מגוריה/ShutterStock

במקרה השני, שאירע באמצע שנת 2012, נסע דן ברכבו, כשלצדו בחורה שעמה היה בקשר אינטימי באותה תקופה. על פי כתב האישום, במהלך הנסיעה תיעד דן באמצעות מצלמת הטלפון הסלולרי שלו את המתלוננת כשהיא מבצעת בו מין אוראלי ולא ידיעתה או הסכמתה. בהמשך הפיץ דן לכאורה את הסרטון לאחר או לאחרים, גם כן ללא הסכמתה או ידיעתה של המתלוננת, והוא עלה לאינטרנט והפך לוויראלי בווטסאפ.

"במעשיו האמורים לעיל פרסם הנאשם תצלום של אדם ברבים בנסיבות שבהן עלול הפרסום להשפילו או לבזותו, פרסם או מסר דבר בדרך פגיעה בפרטיות כאמור לעיל וכן פרסם עניין הנוגע לצנעת חייו האישיים של אדם, לרבות עברו המיני או התנהגותו ברשות היחיד", נכתב בכתב האישום.


לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully