וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעה להיפרד מהרופאה בבית החולים - ואושפזה בו

13.8.2014 / 22:14

ש' בת ה-75 ביקרה בשערי צדק בירושלים כדי לתת מתנה לרופאה שטיפלה בה. ביציאה נפלה בפתאומיות זרוע המחסום של החנייה על ראשה ופצעה אותה קשה. כעת היא תובעת את בית החולים

עיצומים בבית החולים הדסה. ינואר 2014. יואב דודקביץ'
כשחזרה להכרה מצאה את עצמה שוב בבית החולים/יואב דודקביץ'

ש' לא חשבה שביקור פרידה מרופאת עיניים בבית החולים ייגמר באשפוזה. באפריל אשתקד הגיעה האישה, בת 75, לבית החולים שערי צדק בירושלים, כדי לתת מתנה לאות תודה לרופאת העיניים שטיפלה בה בעבר. לאחר שעזבה את מבנה בית החולים, בעת שעברה בסמוך לעמדת היציאה בחניון, נפלה עליה זרוע המחסום בפתאומיות, פגעה בעוצמה בראשה - וגרמה לה לאבד את הכרתה.

למזלה של ש', קרבתה לבית החולים סייעה לה. כשהתעוררה, מצאה את עצמה שוב בתוך בית החולים - הפעם כמאושפזת בחדר המיון. יום למחרת היא כבר שוחררה עם המלצה למעקב רפואי, אולם לאחר מכן החלה לסבול מסחרחורות ומבחילות וחזרה לחדר מיון, שם נמצא לאחר בדיקות מקיפות כי היא סובלת מזעזוע מוח. עקב הפגיעה בראשה, ובשל העובדה שהיא סובלת מהפרעה פוסט-טראומטית, קבע לה הביטוח הלאומי 52% נכות נוירולוגית.

על פי ש', שמאז הפגיעה חוששת להיות לבדה, היא סובלת מסיוטים ומתקשה להירדם בלילה. בחודש שעבר הגישה ש' תביעה נגד בית החולים בבית משפט השלום בתל אביב על סכום של מיליון שקלים. בכתב התביעה נכתב: "לפני התאונה הייתה התובעת עצמאית בתפקודה, בעלת בריאות טובה ותפקדה ללא הפרעה או הגבלה כלשהי. מאז התאונה סובלת התובעת מהגבלות תפקודיות קשות והפכה להיות תלויה בזולת. היא נזקקת לעזרה בביצוע כל הפעולות - גם פשוטות, שביצעה בעבר ללא הפרעה או הגבלה".

עוד בוואלה! חדשות:
המשלחת הישראלית עזבה את קהיר; ”רוצים להאריך ההפוגה”
"דוח האו”ם נכתב מראש, אין להם מה לחפש פה"
עיריית ת"א זימנה מרכולים שנפתחו בשבת לבית המשפט

עורך הדין כרמי בוסתנאי, המייצג את ש', מסר: "הגברת באה בסך הכול עם כוונות טובות ובגלל רשלנות חטפה את מחסום בראש ונפצעה קשה. היא רצתה לעשות משהו טוב וקיבלה משהו רע. אם מישהו מגיע לבית החולים כדי להביע הערכה לצוות הרפואי, הוא לא צריך להיפגע מצוות השמירה או מכל צוות אחר במוסד. בית החולים אמור לשמור על סביבה בטוחה. מדובר במקרה חמור ביותר".

מבית החולים שערי צדק נמסר: "אנו נגיב בבית המשפט".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully