וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: דוח האו"ם נכתב מראש, אין להם מה לחפש פה

13.8.2014 / 18:37

ראש הממשלה אמר שראש הוועדה שמונתה "כבר החליט שחמאס הוא לא ארגון טרור". שגריר ישראל באו"ם פנה למזכ"ל: הבדיקה היחידה צריכה להיות כיצד שונא ישראל נבחר לעמוד בראש הוועדה

לשכת העיתונות הממשלתית

"מועצת זכויות האדם של האו"ם נותנת לגיטימציה לארגוני טרור רצחניים כמו חמאס ודאעש" – כך אמר היום (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו. בתום פגישתו עם מושל ניו יורק אנדרו קואומו בלשכתו בירושלים התייחס נתניהו לוועדת הבדיקה של מועצת זכויות האדם של האו"ם, בראשה יעמוד המשפטן הקנדי וויליאם שאבאס, שידוע בעמדותיו האנטי-ישראליות הנחרצות. "דו"ח הוועדה הזה כבר נכתב מראש, העומד בראשה כבר החליט שחמאס הוא לא ארגון טרור ולכן אין להם מה לחפש פה", הוסיף.

עוד על וועדת הבדיקה של האו"ם
”גולדסטון 2”: ”ישראל ביצעה בעבר פשעים נגד האנושות”
שאבאס: ”אם ישראל לא תשתף פעולה, זה יהיה מצער”
ארוסתו של קלוני סירבה להשתתף בחקירת המבצע בעזה

פרופ' וויליאם שאבאס, שמונה על ידי מועצת האו"ם לזכויות אדם לעמוד בראש הוועדה שתחקור את המבצע בעזה. AP
שאבאס/AP

"במקום לבדוק את ההתקפות של החמאס על אזרחי ישראל ואת השימוש שהוא עושה בתושבי עזה כמגן אנושי, במקום לבדוק את הטבח שעושה אסד באזרחי סוריה, או את הטבח שמבצעים אנשי דאעש בכורדים, החליט האו"ם לבוא ולבדוק את ישראל - הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, דמוקרטיה שפועלת באופן לגיטימי להגן על אזרחיה מפני טרור רצחני", אמר נתניהו. "קודם שיבקרו בדמשק, בבגדד, בטריפולי, שילכו לראות את דאעש, שילכו לראות את צבא סוריה, שילכו לראות את חמאס - שם, ולא פה, הם ימצאו פשעי מלחמה"

שגריר ישראל באו"ם רון פרושאור, פנה במקביל למזכ"ל האו"ם, באן קי מון, בבקשה לגנות את מינויו של שאבאס ואמר כי הבדיקה הלגיטימית היחידה שיכולה להיות כאן "היא בדק בית שבו יבחנו כיצד שונא ישראל נבחר לעמוד בראש ועדת בדיקה של ישראל מטעם האו"ם". הוא הוסיף כי מועצת זכויות האדם של האו"ם, שיזמה את הקמת הוועדה, הפכה ל"פארסה מוחלטת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נתניהו: "מועצת זכויות האדם של האו"ם נותנת לגיטימציה לטרור". לשכת העיתונות הממשלתית
החליט האו"ם לבוא ולבדוק את ישראל - הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. נתניהו, הערב/לשכת העיתונות הממשלתית

בהצהרה לאחר פגישתו השווה ראש הממשלה בין חמאס ל"מדינה האיסלאמית" (דאעש), ארגון הטרור אשר השתלט על שטחים רבים בעיראק ובסוריה בחודשים האחרונים. לדבריו, כפי שלא הייתה ארה"ב ממקמת את אמריקה ואת דאעש על אותו מישור מוסרי, "כך לא הייתם שמים את ישראל וחמאס על אותו מישור מוסרי". חמאס, אמר נתניהו, "ממשיך לעשות את הדברים הנוראיים האלה שעושה דאעש: הם רודפים נוצרים, הם מתנכלים להומוסקסואלים, הם מתעמרים בנשים. למעשה, הם דוחים מודרניות והם מהווים רודנות טרוריסטית שנכפית על אזרחיהם, וכשהאזרחים מסרבים להיות מגנים אנושיים, אתה יודע מה הם עושים? הם מוציאים אותם להורג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully