וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שנתיים נמצא ליד גופת אמו באשדוד; מצבו בינוני

11.8.2014 / 21:24

הפעוט שכב לצד אמו, צעירה בשנות ה-20 לחייה, שנמצאה מוטלת ללא רוח חיים בדירה ברחוב ש"י עגנון בעיר. אין חשד לפלילים, אך המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות האירוע

פצועי השריפה בקניון ארנה מפונים לבית חולים איכילוב, דצמבר 2012. בן קלמר
ככל הנראה, הגופה הייתה מוטלת בדירה במשך פחות מיממה/בן קלמר

פעוט בן שנתיים נמצא הערב (שני) שוכב לצד גופת אמו, צעירה בשנות ה-20 לחייה, בדירה ברחוב ש"י עגנון באשדוד. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים קפלן ברחובות, ככל הנראה אחרי שהתייבש. שוטרי סיור מתחנת אשדוד הגיעו לדירה בעקבות דיווח של בן משפחה שאמר כי האישה לא יצרה עמו קשר.

כשהגיעו השוטרים למקום, הם הבחינו מבעד לחלון בגופת האישה מוטלת בסלון הבית ופרצו את הדלת. לפי שעה אין חשד לפלילים, אולם נסיבות האירוע עדיין נבדקות. מבדיקה ראשונית של חוקרי משטרת אשדוד ושל אנשי הזיהוי הפלילי עלה כי ככל הנראה, גופת האישה הייתה מוטלת בדירה במשך פחות מיממה.

באירוע אחר שאירע בדירה בשכונת הר נוף בירושלים ביום שבת, נפצע באורח קשה פעוט בן שנתיים מפלטת שיש שנפלה עליו. ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום פינתה את הפעוט לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בעיר, והמשטרה החלה לחקור את נסיבות האירוע.

לפני כשלושה שבועות חילצו שוטרי סיור פעוט בן שנתיים שהושאר בכלי רכב נעול במעלות-תרשיחא. זאת לאחר שאזרחית שחלפה במקום דיווחה על כך למשטרה. שוטרים וכבאים שמיהרו למקום ניפצו את שמשת הרכב וחילצו את הפעוט ללא פגע. אביו של הפעוט עוכב לחקירה, שבה טען כי סבר שאשתו הוציאה את ילדם מהרכב.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
שני חוקרי משטרה ממחוז הצפון נהרגו בתאונה בשוויץ
הכתבים הזרים בישראל: חמאס איים ומנע סיקור בעזה
מצרים תחזיר השגריר לישראל אם תושג הסדרה ארוכת טווח


לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully