וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור נדחה: מורשעת בהריגה תלד תאומים בכלא

11.8.2014 / 11:08

האישה הורשעה בהריגה בתאונת דרכים לפני ארבע שנים. בעת התאונה הייתה בהריון עם תאומים, אמנם הפילה אותם. כעת, כשהיא בהריון נוסף עם תאומים, נדחה ערעורה בבית המשפט העליון

אילוסטרציה. ShutterStock
"אישה נורמטיבית אשר התקשתה במשך שנים להיכנס להריון"/ShutterStock

אישה הנושאת ברחמה תאומים צפויה להיכנס לכלא בחודש נובמבר הקרוב - כך קבע אתמול (ראשון) בית המשפט העליון, אשר דחה את ערעורה לאחר שהורשעה בהריגה. לפי כתב הרשעתה, לפני ארבע שנים היא יצאה לעקיפה במהלך סיבוב שמאלה בכביש 90, בו יש נתיב אחד לכל כיוון. הנהגת, רוית דוד-רוס, היום בת 35, ניסתה לעקוף שלושה רכבים כשהיא נוסעת בנתיב הנגדי, שניים מהם רכבי משא גדולים. כאשר ניסתה לחזור לנתיב המקורי פגעה באחד מכלי הרכב והסתובבה על מקומה בנתיב הנגדי. האוטובוס ממול התנגש בה וכן הרכב שבא אחריו. כתוצאה מההתנגשות נהרג נהג כלי הרכב והנהגת נפצעה באורח קל עד בינוני. נזק נגרם לארבעת כלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה.

עוד בוואלה! חדשות
גורמים ביטחוניים: המימון הסעודי לעזה הוביל להפסקת האש
ח"כ חנין זועבי נחקרת בחשד להסתה לאלימות
יחימוביץ': לא ייתכן שאבו מאזן יוכה וחמאס יפוצה

כביש 90.
יצאה לעקיפה במהלך סיבוב שמאלה בכביש בו נתיב אחד לכל כיוון. כביש 90

ההכרעה שעמדה בפני בית המשפט העליון הייתה קשה במיוחד. מצד אחד, דוד-רוס היא אישה נורמטיבית אשר התקשתה במשך שנים להיכנס להריון. בזמן התאונה הייתה בהריון עם תאומים, אולם עברה הפלה ועכשיו נכנסה להריון נוסף. מצד שני, נהג כלי הרכב נהרג. "מחד גיסא, ניצבת המערערת, אישה נורמטיבית, עובדת, מתנדבת בארגוני צדקה וחסד ובטיפול בבני נוער. מצבה הנפשי מורכב", נכתב בהחלטה. "התאונה נתנה בה את אותותיה הטראומתיים, היא סובלת מחרדות, דכאון, עד כדי מחשבות אובדניות. בעלה תומך בה כמיטב יכולתו, אך המתח מקבל ביטוי גם במישור הזוגי. שנים ארוכות התקשתה המערערת להיכנס להריון, עד אשר בעקבות טיפולים הרתה. לאחר התאונה הפילה תאומים. כעת שוב נושאת ברחמה תאומים, והמחשבה על אודות האפשרות שתיכלא במצבה זה גורמת לה סבל רב. המערערת כואבת את כאב משפחת הקרבן. העול הכלכלי קשה, ומעיק גם המצב המשפחתי והאישי".

עם זאת, השופטים קבעו כי הקלה בעונשה "לא תשקף כראוי את עקרון קדושת החיים". "המערערת הרגה אדם", נכתב בהחלטה. "בן 32 שנים היה במותו, נשוי ואב לשני ילדים קטנים בני שנתיים ושש. הוא היה עובד מוערך ואהוב בגשר נהר הירדן. משפחה שהייתה תוססת ושמחה חו?וה יום-יום עצב ודאגה. זהו אסון שאין לו תקנה". בית המשפט קבע כי ראוי לנהוג בנהגת במידה של רחמים, "אך גם מקומה של מידת הדין לא י?פ?קד. המערערת הרגה אדם. דומני כי העונש שנגזר עליה, הריהו מאוזן". עונשה נותר כשהיה, והיא צפויה להיכלא לתקופה בת שנה ושמונה חודשים.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully