וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בדרום: עדכונים שוטפים

לייב בלוג | אזעקות שווא נשמעו לפנות בוקר במועצת חוף אשקלון, הפלסטינים הודיעו כי אם ישראל לא תשוב לשיחות הם יעזבו את קהיר, בכיר חמאס: "מוכנים למערכה ארוכה"

שיגור רקטה מהעיר עזה לעבר ישראל. 9 באוגוסט 2014. AP
יחדשו את הלימודים ביום שלישי, בהתאם למצב. מכללת ספיר/AP

04:01: האזעקה שנשמעה במועצה האזורית חוף אשקלון הייתה כתוצאה מאיכון שווא.

03:35: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית חוף אשקלון.

00:33: נציגי המשלחת הפלסטינית לשיחות המשא ומתן בקהיר הודיעו הלילה (ראשון) כי יעזבו את קהיר אם ישראל לא תשוב לשולחן המשא ומתן. זאת, על מנת לסיים את המערכה ברצועת עזה ללא תנאים מקדימים. "נעזוב את קהיר במידה ויאושר שהישראלים אכן לא ישובו לשיחות", אמר עזאם אחמד, ראש המשלחת הפלסטינית.

23:56: סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס וחבר המשלחת בקהיר, מוסא אבו מרזוק, אמר הערב (שבת) כי ארגונו לא מעוניין בהסלמה, אך לא מוכן לקבל את העובדה שישראל לא משיבה לדרישות הפלסטינים בשיחות. בדברים שאמר לעיתון "אל-קודס", הוסיף כי 24 השעות הקרובות יקבעו את עתידן של שיחות הפסקת האש, וטען כי "ישראל לא מגלה רצינות בשיחות, וממשיכה דלחות את מתן התשובה לדרישות שהעלו הפלסטינים בשיחות".

22:46: הנהלת מכללת ספיר החליטה שלא לפתוח מחר את סמסטר הקיץ. יחד עם זאת, בכוונת המכללה לחדש את הפעילות האקדמית ולפתוח את הלימודים של סמסטר קיץ ואת תקופת הבחינות ביום שלישי השבוע, בכפוף להתפתחויות הביטחוניות.

22:36: צה"ל אישר לפני זמן קצר כי כלי-טיס של חיל האוויר תקפו בשעות הערב בדרום רצועת עזה והביאו למותם של שלושה פעילי חמאס. כמו כן, לפני כשעה תקף צה"ל פעיל נוסף המשתייך לארגון. החל מאתמול הרג צה"ל תשעה מחבלים. מחצות נתקפו מעל 60 מטרות טרור ברחבי רצועת עזה.

הפצצות צה"ל באזור רפיח במסגרת מבצע צוק איתן – רצועת עזה – 8 ביולי 2014. רויטרס
תקיפות צה"ל ברפיח, בחודש שעבר/רויטרס

22:18: נשיא ארה"ב ברק אובמה וראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון פרסמו הערב הודעה משותפת בנוגע למצב ברצועה, וקראו לצדדים להפסיק את האלימות באופן מידי. השניים, ששוחחו הערב בטלפון בכמה נושאים, האיצו בישראל ובפלסטינים לפעול על מנת לקדם הפסקת אש ארוכת טווח. "הם מגנים את ירי הרקטות מעזה וקוראים להפסיק את הפעולות העוינות", נמסר בהודעה משותפת שפרסם הבית הלבן. "אובמה וקמרון חוזרים ומחזקים את תמיכתם בזכותה של ישראל להגן על עצמה, תוך שהם מציינים את הצורך של שני הצדדים להימנע מפגיעה בחפים מפשע".

22:11: רקטה נפלה לפני זמן קצר בשטח פתוח בתחומי המועצה האזורית שער הנגב. לא דווח על נפגעים או על נזק.

22:09: אזעקת "צבע אדום" נשמעה בשער הנגב.

21:29: כמה עשרות צעירים, חלקם רעולי פנים, הניחו צמיגים על מסילת הרכבת הקלה בירושלים ויידו אבנים לעבר כוחות המשטרה. הצעירים הפגינו לציון איזכור 40 יום להירצחו של הנער מוחמד אבו חדיר. השוטרים פיזרו את המפגינים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.

20:37: שני בני אדם נהרגו בתקיפת חיל האוויר לעבר מכונית בעיר רפיח שבדרום הרצועה. כך דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית "ספא".

20:22: כ-30 רקטות נורו במהלך היום לעבר ישראל. בתגובה הגביר צה"ל את פעילותו ברצועה ומאז שעות הלילה תקפו כוחות הצבא כ-50 יעדים ברחבי עזה, ובסך הכול יותר ממאה מאז אתמול בבוקר. בין השאר, כך לפי דובר צה"ל, הותקפו שני בתי מפקדים בחמאס, עשרה חדרי פיקוד, שני מתחמי אימונים, אתר לייצור אמצעי לחימה ושבעה בורות שיגור.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
המשלחת הפלסטינית בקהיר: "זכותו של העם הפלסטיני להיות חופשי". צילום מסך
המשלחת הפלסטינית בקהיר, השבוע/צילום מסך

20:03: שתי פצצות מרגמה התפוצצו בשטחים פתוחים בשער הנגב. ככל הנראה לא נשמעה אזעקה לפני הפיצוץ.

18:55: סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק, אמר הערב לסוכנות הידיעות הטורקית "אנאטול" כי הוא טרם קיבל באופן רשמי מועד לחידוש השיחות בקהיר עם הישראלים, אך הוא מעריך כי מחר יחודשו השיחות בנוכחות המשלחת הישראלית.

18:51: השתפר מצבו של מנכ"ל מכללת ספיר, ד"ר נחמי פז, שנפגע אתמול מנפילת פצמ"ר בכפר עזה. הוא נותח להוצאת רסיס מידו ומצבו מוגדר כעת קל. נכון לעכשיו מאושפזים בבית החולים סורוקה ארבעה אזרחים ו- 15 חיילים שנפגעו במהלך מבצע "צוק איתן". מצבם של ארבעה חיילים מוסיף להיות קשה וחייל נוסף במצב בינוני עד קשה. החמישה מטופלים ביחידה לטיפול נמרץ כללי. מצבם של שאר הפצועים בינוני וקל.

18:14: חבר המשלחת הפלסטינית לשיחות בקהיר, בסאם אל-סאלחי, אמר כי הפלסטינים דחו הצעה של ישראל להחליף את גופות החיילים הישראלים באסירים פלסטינים. בדברים שאמר לסוכנות הידיעות "מען", הסביר אל-סאלחי כי הפלסטינים מסרבים להעלות את נושא החיילים במסגרת שיחות הפסקת האש ויהיו מוכנים לדון בכך רק לאחר שיענו דרישותיהם.

17:47: רקטה התפוצצה סמוך ליישוב בשדות נגב; אין נפגעים.

17:45: אזעקה נשמעה במועצה האזורית שער הנגב. לא ידוע עדיין על נפילות.

17:10: מקור דיפלומטי המעורה בשיחות במצרים אמר היום כי יידרשו לפחות 48 שעות של ישיבה לשולחן הדיונים לפני שתוכרז הפסקת אש נוספת. לפי הדיווח, ישראל מתעקשת לקבל התחייבות על כך שכל חומרי הבנייה שיישלחו לעזה לא ישמשו את חמאס לכריית מנהרות נוספות.

17:04: גורם המקורב לשיחות שנערכות בקהיר מסר היום לסוכנות הידיעות הצרפתית כי מצרים פועלת לגבש נוסחת פשרה שתוצג הערב לישראל. לדברי הגורם, פתח וחמאס הסכימו על הפרטים לגבי הפעלת מעבר רפיח ועל כך שינוהל על ידי הרשות הפלסטינית. זאת על מנת שפתיחתו לא תהווה נקודת מחלוקת מול המצרים.

17:00: חבר הכנסת עיסאוי פריג' (מרצ) אמר: "הגיע הזמן להפסיק עם משחקי הכבוד והכוח. המשלחת הישראלית צריכה לחזור עכשיו לקהיר ולמשא ומתן עד שיצא עשן לבן ותושג ההסכמה שתביא סוף סוף שקט לתושבי עזה והדרום ויחד איתם לכולנו".

תקיפת חיל האוויר בעיר עזה. 9 באוגוסט 2014. רויטרס
התקפת חיל האוויר בעזה, היום/רויטרס

16:55: רקטה שהתפוצצה לפני זמן קצר באשכול גרמה לנזק למסוף האוטובוסים של המועצה וגרמה לנזק קל לתחנות. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח. לפני הפיצוץ נשמעה במקום אזעקה.

16:47: גורם ביטחוני בכיר התייחס לאפשרות שמשלחת ישראלית תחזור לשולחן המשא ומתן בקהיר, ואמר: "כל עוד יש אש אז לא - לא מנהלים מו"מ תחת אש".

16:33: גורמים בחמאס אמרו לעיתון הלבנוני "אל-אחבאר" כי המשלחת הפלסטינית לקהיר מסרה למתווכים המצרים שבמידה ותימשך הדחיינות הישראלית, הפלסטינים יעזבו מחר את קהיר ויאפשרו לארגונים בשטח להרחיב את טווח הירי עד לתל אביב". אחד מנציגי הג'יהאד האסלאמי במשלחת, חאלד אל-בטש, מסר כי ישנם מגעים להכרזה על הפסקת אש נוספת שתימשך 72 שעות, אולם טרם הוחלט על כך.

16:03: 21 רקטות שוגרו מרצועת עזה מאז שעות הבוקר. 17 מהן נחתו בשטחים פתוחים.

15:56: ראש מועצת אשכול חיים ילין אמר כי "לאחר חודש של מלחמה שופר משמעותית ביטחון התושבים עם נטרול איום המנהרות. יחד עם זאת, איום הטילים על עוטף עזה עדיין לא נוטרל. ילדינו ספונים בשעות אלו בבתיהם, בחדרים הממוגנים, במקום להתרוצץ בדשאים ולבלות בבריכות השחייה בחופש הגדול. ממשלת ישראל מחויבת גם היא לערכים אלו ואינה יכולה להתחמק ממחויבותה לשמירה על ביטחונם של תושביה". לטענתו, "ראש הממשלה ושר הביטחון הבטיחו שלא יקבלו ירי על מדינת ישראל. זוהי אינה הבטחה פוליטית, זהו חוב מוסרי בסיסי של ממשלה כלפי תושביה במדינה דמוקרטית. הבטחה זו חייבת להיות ממומשת במלוא עוצמתה הצבאית והמדינית. תושבי אשכול ועוטף עזה לא ישתקו עד לסיום המערכה, שתכלול נטרול איום הטילים על יישובינו". משעות מהבוקר התפוצצו עשר רקטות בשטחי יישובי אשכול.

15:45: רקטה התפוצצה בשטח יישוב במועצה האזורית אשכול. לא דווח על נזק ועל נפגעים.

15:19: רקטה ששוגרה לעבר ישראל נפלה לפני זמן קצר בשטח רצועת עזה. זמן קצר לפני כן נשמעה אזעקת "צבע אדום" במועצה האזורית חוף אשקלון.

15:00: אזעקת "צבע אדום" נשמעה לפני זמן קצר במועצה האזורית חוף אשקלון.

שיגור רקטה מהעיר עזה לעבר ישראל. 9 באוגוסט 2014. AP
שיגור רקטה מהעיר עזה לעבר ישראל, הבוקר/AP

14:40: שיגור הרקטות מרצועת עזה לעבר ישראל ותקיפות חיל האוויר ברצועה ייפסקו לחלוטין הערב – כך מסרו גורמים פלסטינים לעיתון "אל קודס" הפלסטיני. זאת בזמן שהמשלחת הישראלית למשא ומתן תשוב לקהיר להמשך הדיונים על הפסקת אש קבועה. הגורמים ציינו כי הפלגים השונים ברצועה עצרו את האש במסגרת רגיעה בלתי מוכרזת, אך קבוצות קטנות ממשיכות בירי לעבר ישראל. לדבריהם, המשלחת הפלסטינית עדכנה את מצרים כי הם מחויבים לרגיעה כדי לאפשר את המשך הדיונים סביב מסמך הדרישות הפלסטיניות "שנשאר המסמך היחיד לדיון לאחר שהיוזמה המצרית בוטלה".

14:33: רקטה ששוגרה לעבר ישראל נפלה לפני זמן קצר בשטח רצועת עזה. זמן קצר לפני כן נשמעה אזעקת "צבע אדום" במועצה האזורית חוף אשקלון.

14:23: אזעקת "צבע אדום" נשמעה לפני זמן קצר במועצה האזורית חוף אשקלון.

12:49: בכיר חמאס, משיר אל-מצרי, אמר כי "ההתנגדות מוכנה למערכה ארוכה והיום היא מנהלת את הקרב בשלווה" - כך דיווח היום אתר האינטרנט של חמאס, "א-רסאלה". אל-מצרי הוסיף כי "מדינות ערב נדרשות היום לפעול לסיכול התכניות הישראליות על ידי תמיכה בדרישות הפלסטיניות". לדבריו, "הדרך להגיע לרגיעה עוברת בהשגת דרישות ההתנגדות עליהן החליטה המשלחת הפלסטינית לקהיר פה אחד".

12:36: המשטרה הודיעה היום כי היא ממליצה לבטל את ההפגנה שתוכננה לערב בכיכר רבין בתל אביב בשל המצב הביטחוני. בהודעת המשטרה נכתב: "עקב האיום הרקטי והנחיות פיקוד העורף, קיום האירוע מהווה סכנה לשלום ולביטחון הציבור". מארגני ההפגנה הודיעו כי במצב הנוכחי האירוע נדחה למועד הקרוב ביותר בו יהיה ניתן לקיימו. כמו כן הוסיפו המארגנים: "ההיענות הגדולה לקריאתנו להפגין מוכיחה כי יש בישראל ציבור גדול התומך בשינוי כיוון, מתנגד לדרך המלחמות ודורש פריצה של מעגל הדמים באמצעות הידברות אמיתית עם הפלסטינים כדי להגיע להסדר שלום שיבטיח עצמאות וצדק לשני העמים".

12:17: רקטה התפוצצה לפני זמן קצר בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. לא דווח על נפגעים או על נזק.

12:12: רקטה התפוצצה לפני זמן קצר סמוך ליישוב במועצה האזורית אשכול. לא דווח על נפגעים או על נזק.

12:09: אזעקת "צבע אדום" נשמעה לפני זמן קצר במועצות האזוריות שער הנגב ובאשכול.

הפגנת השמאל בכיכר רבין , מבצע צוק איתן לייב. דרור עינב
הפגנת שמאל בכיכר רבין/דרור עינב

11:59: אזעקת "צבע אדום" נשמעה לפני זמן קצר במועצה האזורית אשכול. טרם דווח על יירוטים או נפילות.

10:50: הפלסטינים מדווחים כי שתי גופות נוספות נמצאו לפני זמן קצר בהריסות מסגד אל-קסאם במחנה הפליטים נוסיראת ברצועת עזה. המסגד הותקף הלילה על ידי חיל האוויר.

10:48: שני בני אדם נהרגו לפני זמן קצר בתקיפת אופנוע במחנה הפליטים אל-מע'אזי שבמרכז רצועת עזה – כך על פי דיווח פלסטיני.

10:38: חיל האוויר תקף מאתמול מאה מטרות ברצועת עזה. 60 מהן הותקפו עד חצות ו-40 מהן מחצות ועד עכשיו.

10:37: שלוש רקטות התפוצצו לפני זמן קצר מחוץ ליישוב במועצה האזורית אשכול. לא דווח על נפגעים או על נזק.

10:22: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית אשכול.

09:35: רקטה התפוצצה סמוך ליישוב במועצת אשכול. לא דווח על נפגעים.

08:58: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית אשכול.

נשיא ארה"ב ברק אובמה מודיע שהחליט לתקוף יעדי דאעש בעיראק. הבית הלבן, 8 באוגוסט 2014. רויטרס
"תמיד האמנתי שצריך למצוא דרך לחיות בשלום עם הפלסטינים". ברק אובמה, אתמול/רויטרס

08:44: חיל האוויר תקף הבוקר יעדים בשטח חקלאי ממזרח לגב'ליה שבצפון רצועת עזה ובג'בל א-ריס במזרח העיר עזה – כך על פי דיווחים פלסטיניים. כמו כן, דווח כי במהלך הלילה צה"ל ערך סדרת תקיפות אוויריות ופגע בשני מסגדים במחנה הפליטים נוסיראת, במסגד אחד בשכונת זיתון בדרום העיר עזה, בבית בשכונת אל-צברה בעיר עזה ובית בבית לאהיא.

08:00: ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, כתב הבוקר בחשבון הטוויטר שלו כי "נוסחת השקט ייענה בשקט אינה רלבנטית מיומה הראשון. הדרישה שלנו צריכה להיות בנויה על היגיון נכון ופשוט, פרקטיות ונחישות צבאית ומדינית לאורך זמן. מהותית, פרקטית והסברתית: כעומק הפירוז וכעומק הפיקוח הבינלאומי עומק המחוות לרצועה". דיסקין הוסיף כי "אין נמל ימי או אווירי לפני פירוז הרצועה ופיקוח בינלאומי", מפני שמצב כזה "יהיה התחליף המידי להתעצמות הצבאית דרך המנהרות ממצרים. אלו עקרונות בהירים, צודקים, ונכונים לכל הסדרה. הסתתרות מאחורי עמימות של היעדים הצבאיים והמדיניים מעידה על חוסר ביטחון ומתפרשת רע אצל חמאס".

07:37: גורמים במשלחת הפלסטינית לקהיר אמרו היום כי השיחות לא חצו את נקודת האל-חזור וכי כל הדרישות הפלסטיניות עדיין נמצאות על שולחן הדיונים – כך דווח בעיתון הלונדוני "א-שרק אל-אוסט". אחד הגורמים טען כי קיימת אפשרות להאריך את הפסקת האש ב-72 שעות נוספות והוסיף כי הרשות הפלסטינית רוצה להאריך את הפסקת האש אך היא עומדת מול חוסר גמישות של חמאס מתחילת השיחות. לדבריו עד שעות אחר הצהריים אתמול לא הייתה פריצת דרך בשיחות מכיוון שישראל סירבה לדרישות המרכזיות הקשורות בהסרת המצור על רצועת עזה: נמל, שדה התעופה, האזור המותר לדיג ורצועת הביטחון.

07:27: שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, פרסם הבוקר תגובה בעמוד הפייסבוק הרשמי של הארגון, בעניין הודעת מזכ"ל האו"ם, באן קיי-מון, כי הוא מאוכזב מהפרת הפסקת האש אתמול. "לא יכולתי שלא להבחין בכך שאין אזכור של אחד הצדדים, שהוא גם הצד אשר הפר את הפסקת האש. קוראים לו חמאס", כתב פרושאור. "חמאס ירה על ישראל מעל 3,000 טילים בחודש האחרון. הוא הפר את כל הפסקות האש, להן ישראל הסכימה. אם לא הייתי מכיר את ארגון האומות המאוחדות, הייתי חושב שמדובר בפרודיה. היות שאני מכיר אותו, אני יודע שמדובר בטרגדיה".

07:12: ארבע רקטות התפוצצו לפני זמן קצר סמוך ליישוב במועצה האזורית אשכול. רקטה נוספת התפוצצה מחוץ ליישוב במועצת שדות נגב. לא דווח על נפגעים או נזק.

07:03: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית אשכול.

06:53: אזעקת "צבע אדום" נשמעה בשער הנגב.

06:29: נשיא ארצות הברית ברק אובמה אומר כי עד שראש הממשלה בנימין נתניהו לא ירגיש לחץ פנימי מצד הציבור, הרי שהוא לא צפוי לעשות פשרות בנושא השלום, כולל לגבי פינוי המתנחלים. את הדברים אמר בראיון נרחב עם העיתונאי תום פרידמן בעיתון "ניו יורק טיימס". לדבריו, "תמיד האמנתי שצריך למצוא דרך לחיות בשלום עם הפלסטינים. צריך להכיר בכך שיש להם דרישות לגיטימיות, ושזו גם הארץ שלהם והשכונה שלהם". כשנשאל האם לא כדאי שיפעיל לחץ חזק יותר על נתניהו ועל יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, אמר אובמה כי השניים צריכים, תחילה, לפעול בעצמם. בהתייחסו לאבו מאזן, אמר אובמה כי "ביבי חזק מדי ובמובנים מסוימים, אבו מאזן חלש מדי כדי שנביא את שניהם ביחד, ונקבל החלטות נועזות כמו שסאדאת, בגין או רבין היו מוכנים לקבל. זה יצריך שההנהגה אצל הישראלים - והפלסטינים - תביט מעבר למחר. עבור פוליטיקאים, זה הדבר הקשה ביותר לעשות".

03:24: תושב חברון, נאדר אידריס בן 42, שנורה אתמול על ידי כוחות הביטחון במהלך הפגנות שנערכו בחברון, מת מפצעיו. זאת לפי דיווח סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". באירוע נהרג פלסטיני נוסף ו-22 בני אדם נפצעו.

פגיעה ישירה של רקטה בבית בשדרות. יניר יגנה, מערכת וואלה!
פגיעה ישירה של רקטה בבית בשדרות, אתמול/מערכת וואלה!, יניר יגנה

22:56: דוברת מחלקת המדינה של ארצות הברית, מארי הארף, הביעה הערב תקווה כי ישראל וחמאס יסכימו על הפסקת אש חדשה בשעות הקרובות. "תקוותנו היא שהצדדים יסכימו על הארכת הפסקת האש בשעות הקרובות", אמרה הארף.

22:21: צה"ל תוקף בשעה זו מטרות בחאן יונס וביעדים נוספים ברצועת עזה בתגובה לחידוש ירי הרקטות לישראל. מתחילת היום תקף צה"ל כ-50 מטרות ברחבי הרצועה.

22:11: ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, אמר הערב כי "תושבי שדות נגב מחזקים את ידיו של שר הביטחון. אנו סמוכים ובטוחים כי הוא ישיב את השקט לאזורנו ואת הביטחון לתושבי הדרום". הוא הוסיף כי "אנו מתנערים מכל אמירה לא אחראית על פעילותו של שר הביטחון. בימים אלה של לחימה באויב, על כולנו להיות מאוחדים על מנת לשמור על החוסן הלאומי".

21:58: ראש המועצה האזורית מרחבים, שי חג?ג?, התייחס לחידוש הירי לעבר עוטף עזה ואמר: "אין לי ספק שכל חברי הקבינט המדיני-ביטחוני בוחנים כל העת את כל האפשרויות ופועלים מתוך שיקול דעת ושמירה מלאה על ביטחון אזרחי ישראל". הוא הוסיף כי "בזמן מלחמה יש למתן את הביקורת כלפי הממשלה ולהעניק תמיכה לממשלה ולצבא. אם יש למישהו השגות - שישמיע אותן בארבע עיניים".

ילד על אופניים בהריסות של עזה. רויטרס
ילד פלסטיני ליד הריסות בית ברצועת עזה/רויטרס

21:45: רקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

21:36: הבית הלבן קרא לישראל ולפלסטינים להמשיך בשיחות לחידוש הפסקת האש, לנוכח חידוש הירי לעבר ישראל. "ארה"ב מאוד מודאגת מההתפתחויות היום בעזה", אמר דובר הבית הלבן ג'וש ארנסט לכתבים. "אנחנו מגנים את חידוש ירי הרקטות ואנחנו מביעים דאגה לשלומם ולביטחונם של האזרחים בשני צדי המתרס".

21:06: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית חוף אשקלון.

פגיעה ישירה של רקטה בבית בשדרות. יניר יגנה, מערכת וואלה!
גג בית בשדרות שנפגע מרקטה, אתמול/מערכת וואלה!, יניר יגנה
השקט הופר - מטחים לדרום; צה"ל תקף ברצועה עזה. שי מכלוף
הפצצות חיל האוויר בעזה, אתמול/שי מכלוף
חיילים בשטחי הכינוס בגבול רצועת עזה. אוגוסט 2014. רויטרס
חיילים בשטחי הכינוס בעוטף עזה/רויטרס
חיילים בשטחי הכינוס בגבול רצועת עזה. אוגוסט 2014. רויטרס
חיילים בשטחי הכינוס בגבול רצועת עזה. אוגוסט 2014/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully