וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: "הווטסאפ האדום" של וואלה! חדשות

גולשי וואלה!, הייתם עדים לאירוע חדשותי? צילמתם אותו? עכשיו יש לכם דרך להביא את זה לידיעת הציבור. וואלה! חדשות משיקה את שירות ה"ווטסאפ האדום" – חשבון באפליקציית העברת המסרונים שיוקדש כולו לשמוע אתכם – קהל הגולשים.

מעבר לתמונות ולסרטונים, אתם מוזמנים להעביר לנו פרטים על סיפורים שאתם חושבים שהציבור צריך לדעת עליהם.

איך עושים את זה?
מכניסים את המספר 050-8661122 לרשימת "אנשי הקשר" במכשיר הטלפון החכם שלכם ושולחים לנו בוואלה! חדשות את החומרים. הטלפון אינו זמין לשיחות, אלא להודעות בלבד.

עם הגעת ההודעה, מערכת וואלה! חדשות תבדוק את אמינות הדיווח ולאחר אימות המידע תפרסם אותו באתר בתוספת קרדיט לשולח (במידה שירצה בכך). גולשים שישלחו מידע על בסיס קבוע, יוכלו להפוך ל"סקופרים" מן המניין במערכת וואלה! וליהנות מחשיפה באתר המוביל בישראל.

"כחלק מהתנופה של וואלה! חדשות וכנדבך נוסף בחיבור שבין האתר לגולשים, אנחנו משיקים שירות חדש שיאפשר לגולשים להיות שותפים ומעורבים בעריכת האתר", אמר העורך הראשי של וואלה!, ינון מגל. לדבריו, המערכת מעוניינת לקבל סיפורים במגוון רחב של נושאים ומתחייבת להתייחס ברצינות הראויה לכל מידע רלוונטי שיגיע.

ה"ווטסאפ האדום" מצטרף לשירות קיים מבית וואלה! – המייל האדום, שמאפשר משלוח סיפורים ומידע באמצעות האתר עצמו. למעבר למייל האדום - הקליקו כאן

יש לכם הערות לגבי השירות? הצעות לשיפור? כתבו לנו: shay@walla.net.il

  • עוד באותו נושא:
  • וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully