וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד למשטרה: "באתי לעשות פיגוע בתל אביב והתחרטתי"

5.8.2014 / 0:09

המשטרה ממשיכה בסריקות אחר אדם שהתקשר למוקד 100 וסיפר שהוא תושב חברון שהגיע לתל אביב לבצע פיגוע אך התחרט לאחר שיחה עם אמו: "אני רוצה לחזור הביתה זה הכל"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מתן חדד

המשטרה ממשיכה הלילה (שלישי) בחיפושים אחר חשוד שהתקשר למוקד 100 של המשטרה ואמר כי בכוונתו לבצע פיגוע בתל אביב. "את יודעת ערבית?", שאל האיש בפתח השיחה את המוקדנית, שהשיבה בשלילה. "אני מחברון. באתי לעשות פה פיגוע אבל התחרטתי", הוסיף בעוד המוקדנית מנסה להבין את מיקומו.

חשש לאירוע ביטחוני: סריקות אחר חשוד בתל אביב

חשד לאירוע בטחוני במרכז תל אביב, אוגוסט 2014. דרור עינב
"בסוף אני לא רוצה לעשות שום דבר, אני רוצה לחזור הביתה, זה הכל". סריקות בתל אביב, אמש/דרור עינב

"אמא שלי אמרה לי 'אל תעשה, אל תעשה'", סיפר האיש בשיחה, "ובסוף אני לא רוצה לעשות שום דבר, אני רוצה לחזור הביתה זה הכל", הוסיף. בעקבות השיחה פתחה המשטרה במצוד אחר האיש במרכז תל אביב. רמת הכוננות בעיר הועלתה והכוחות שהוזעקו החלו לבצע סריקות מבית לבית.

מפקד מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, הורה להזרים יחידות מיוחדת של המשטרה למרכז העיר לסריקות ובמקביל לבדוק את כל האוטובוסים באזור. כמו כן, הוצבו המחסומים באזורים שונים. גורם במשטרה אמר כי הם מתייחסים להתראה ברצינות רבה "נוכח האירועים בימים האחרונים והפיגוע היום בירושלים. אנחנו לא לוקחים שום סיכון ומבצעים את כל הבדיקות בשטח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חשד לאירוע בטחוני במרכז תל אביב, אוגוסט 2014. דרור עינב
סריקות בתל אביב, אמש/דרור עינב

דוברת משטרת תל אביב, סגן ניצב לילך חמו אמרה אמש כי הם קוראים לציבור "לגלות ערנות ולדווח לנו מידית על כל אדם או אירוע חשוד". יחידות מיוחדות של המשטרה השתתפו גם כן בסריקות.

בשל הפעילות המוגברת ברחבי העיר, הקימה המשטרה מחסומים רבים ברחבי גוש דן. לפיכך, נרשמו עומסי תנועה כבדים בכבישים 5, 2, ו-4 ובנתיבי אילון. באגף התנועה של המשטרה ביקשו מהציבור לגלות סבלנות בשל הפעילות המוגברת.

(עדכון ראשון: 20:21)

חשש לאירוע ביטחוני: סריקות אחר חשוד בתל אביב. טל אנגלנדר
סריקות בתל אביב, אמש/טל אנגלנדר
  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully