וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לאירוע ביטחוני: סריקות אחר חשוד בתל אביב

4.8.2014 / 18:19

כוחות המשטרה עוברים מבית לבית במרכז העיר, לאחר שאדם התקשר למשטרה והודיע שבכוונתו לבצע פיגוע בתל אביב. המשטרה: "גלו ערנות ודווחו על כל אדם או אירוע חשוד"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מתן חדד

המשטרה מנהלת בשעה זו (שני) מצוד אחר חשוד, שהתקשר למוקד 100 ואמר שבכוונתו לבצע פיגוע במרכז העיר תל אביב. רמת הכוננות בעיר הועלתה והכוחות הוזעקו למרכז העיר והחלו לבצע סריקות מבית לבית.

עוד בוואלה! חדשות
נתניהו: המבצע יסתיים רק כשיושב השקט לאזרחי ישראל
ראש אמ”ן לשעבר: ”ההחלטה על ההתנתקות הייתה נכונה”
”מזלזלים בנו”: עוזבים את הקיבוץ בשל מנהרות הטרור

סריקות אחר מחבל בשדרות נורדאו בתל אביב. ליאור בן ניסן, מערכת וואלה! NEWS
הוצבו מחסומים במקומות שונים בעיר/מערכת וואלה! NEWS, ליאור בן ניסן

מפקד מחוז תל אביב ניצב בנצי סאו, הורה להזרים יחידות מיוחדת של המשטרה למרכז העיר לסריקות ובמקביל לבדוק את כל האוטובוסים באזור. כמו כן, הוצבו המחסומים באזורים שונים. גורם במשטרה אמר כי הם מתייחסים להתראה ברצינות רבה "נוכח האירועים בימים האחרונים והפיגוע היום בירושלים. אנחנו לא לוקחים שום סיכון ומבצעים את כל הבדיקות בשטח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סריקות אחר מחבל בשדרות נורדאו בתל אביב. ליאור בן ניסן, מערכת וואלה! NEWS
סריקות במרכז תל אביב, היום/מערכת וואלה! NEWS, ליאור בן ניסן

דוברת משטרת תל אביב, סגן ניצב הילה חמו אמרה כי הם קוראים לציבור "לגלות ערנות ולדווח לנו מידית על כל אדם או אירוע חשוד". יחד עם זאת, במשטרת תל אביב מסרבים לפרט מה המידע שהתקבל והוביל אותם לפריסה המאסיבית של כוחות מיוחדים במרכז העיר. יחידות מיוחדות של המשטרה משתתפו גם כן בסריקות.

סריקות אחר מחבל בשדרות נורדאו בתל אביב. ליאור בן ניסן, מערכת וואלה! NEWS
כוחות מיוחדים של המשטרה הוזנקו למקום/מערכת וואלה! NEWS, ליאור בן ניסן

החשש לאירוע הביטחוני התעורר שעות ספורות לאחר פיגוע הדריסה ולאירוע הירי בירושלים. הולך רגל כבן 30 נהרג וחמישה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל בפיגוע הדריסה ברחוב משה זקס בירושלים. מחקירה ראשונית עלה כי מחבל בשם מוחמד נאיף ג'עאביס, בן 23 מג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים, שעבד באתר בנייה סמוך, נהג בטרקטור ובתחילה פגע באדם שהלך ברגל בסמוך לאתר בנייה ברחוב. הגבר נפצע באורח אנוש ובתום מאמצי החייאה נקבע מותו.

כשעתיים לאחר מכן על החשד לפיגוע נוסף בבירה: אלמוני רכוב על אופנוע פתח באש באזור הר הצופים בירושלים. חייל נפצע באורח קשה בבטנו מהירי. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים בבירה, שם הוכנס לחדר ניתוח. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום, והם מנהלים מצוד אחר היורה, שנמלט על גבי האופנוע. כמו כן, המשטרה הציבה מחסומים סביב רחוב יצחק הנדיב הסמוך למנהרת הר הצופים במטרה לאתר את החשוד במעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully