וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את האישה שחווה 15 אורגזמות בשבוע בעבודה

היא אמא לשתי בנות ועד לפני כמה שנים עבדה בבנק, אבל מאז התחילה לפרסם ביקורות על צעצועי מין בבלוג שלה היא הפכה את זה למקצוע: "בוחנת אביזרי מין רשמית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החברים שלי שואלים אותי על צעצועי מין, כי אני האדם שיודע עליהם הכי הרבה". קארה בעבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם זהו הג'וב הטוב בעולם? קארה הוסליבק מרוויחה 15 אלף ליש"ט בשנה (כ-87 אלף שקלים) וחווה 15 אורגזמות בשבוע במסגרת עבודתה כבוחנת צעצועי מין רשמית. במשרדה נמצאים למעלה מ-2,000 אבזרי מין שונים, אותם היא בוחנת עבור החברות שמייצרות אותם ואז מפרסמת את מסקנותיה בבלוג שלה.

הוסליבק, בת 33 ואמא לשתי ילדות מלינקולן, אנגליה, מבלה שבע שעות מדי שבוע בבדיקה של הצעצועים – כבר חמש שנים. על פי הדיווח ב"דיילי מייל", אביזרי המין מגיעים לביתה כמעט מדי יום והם הפכו "לחלק קבוע בחייה".

קארה הוסליבק, בוחנת צעצועי מין. LELO, אתר רשמי
קארה הוסליבק, בוחנת צעצועי מין/אתר רשמי, LELO

"צעצועי מין תמיד היו חלק מהחיים שלי", היא סיפרה בראיון, "וזה נתן לי את הרעיון להתחיל לכתוב על חיי המין שלי ולבחון אותם. זו עבודה נהדרת. לפני זה עבדתי בבנק אבל לא חזרתי לזה – העבודה הזו אף פעם לא משעממת". היא המשיכה וסיפרה כי הביקורות אותן פרסמה בבלוג זכו להרבה מאוד קוראים. "הן הפכו למאוד פופולאריות ומשכו את תשומת הלב של חברות המייצרות אביזרי מין שרצו שאעבוד עבורן. כעת, החברות האלה מבקשות ממני רשות לשלוח לי את האביזרים שלהן, כי כל כך הרבה אנשים קוראים את הביקורות שלי".

בתחילה היא כתבה את הביקורות במשך שנתיים עבור אתר של אביזרי מין, במהלכן הכירה את בן זוגה הנוכחי, איתו היא חיה כבר ארבע שנים ויחד איתו פתחה אתר משלה. "הוא לא מרגיש מאוים – הוא מתייחס לצעצועי המין כאל תבלין לחיי המין ולא כתחליף".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החברים שלי שואלים אותי על צעצועי מין, כי אני האדם שיודע עליהם הכי הרבה – אני מכירה את הסוגים הכי טובים והכי זולים. אני מקבלת הודעות מחברים שלי שאומרים לי "הביצים הרועדות שלי נשברו – איזה סוג כדאי לי לקנות במקום?".

בנוסף היא גילתה כי הצעצוע האהוב עליה נקרא " iGino One " והוא נטען באמצעות מחבר ה-USB במחשב. כמו כן היא אוהבת את הצעצוע שנקרא "דוקסי וונד" – מעין שרביט קסמים נטען שמספק מסג' אינטימי, "אני גם תמיד ממליצה על ויברטורים כדוריים".

בנוסף, היא מספרת שילדותיה לא יודעות במה אמא שלהן עובדת והיא מקפידה שלא לדבר על ידן על העבודה. בן זוגה של קארה, בעצמו יועץ לחברת אביזרי מין, גם נהנה מדי פעם לבחון צעצועים בעצמו.

צפו בראיון עם בוחנת אביזרי המין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully