וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוט בחוף: ברק פגע במתרחצים, אדם אחד נהרג

אלפי אמריקנים גדשו אתמול את חופה של וניס, קליפורניה, שעה שסערה פתאומית התפתחה שם. "היה פיצוץ חזק ממש מולנו", אמר אחד הנופשים, "ראיתי מישהו מעולף צף במים". 14 נפצעו

14 נפגעו מברק בווניס ביץ', קליפורניה. רויטרס
המצילים סביב אחד המתרחצים שנפגע, אתמול/רויטרס

אמריקנים רבים ניצלו את חופשת סוף השבוע הקיצי לבילוי בחוף הים של וניס, קליפורניה, אולם לרוע מזלם של המוני המבקרים - למזג האוויר היו תוכניות אחרות. סערה פתאומית שהתפתחה לחופי וניס והאי קטלינה, שלוותה בברקים, גרמה למותו של אדם אחד ולפציעתם של 14 נופשים.

בישראל הקיץ נע מגל חום אחד למשנהו, וכמובן כמעט ללא משקעים, אולם בארה"ב מלווה העונה החמה בסערות עזות ובהוריקנים, שמכים שם מדי שנה מיוני ועד נובמבר. התחזיות אמנם דיברו על מזג אוויר בלתי יציב בחוף המערבי אתמול, אולם אף אחד לא ציפה לסערה העזה שהתפתחה מול חופי קליפורניה.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
האם נמצא פעלולן האופניים הגרוע בעולם?
הצטלמו בעירום והאשימו את פייסבוק בסקסיזם
צפו ברגע מצמרר: אם הצילה את בנה ממלתעות אריה

14 נפגעו מברק בווניס ביץ', קליפורניה. רויטרס
אחד הנפגעים מטופל/רויטרס

העננים הכבדים התפתחו במהירות והסערה נעה לקו החוף, שעה שאלפי מתרחצים במים ובחופים. סמוך לשעה 14:00 (שעון קליפורניה) הכו ברקים ממש על קו החוף, ובתחילה חשבו שם שאלו פיצוצים. "הייתי בין אלה שראו את אחד הברקים פוגע במים ממש סמוך לחוף", אמר רובן טומבגה, תושב לונג איילנד. "פתחתי את העיניים וראיתי עשן. אדם אחד היה שרוע, צף במים, ללא הכרה".

המתרחצים האחרים חשו לעזרתו של הפצוע, אדם מבוגר, ופינו אותו. בעזרת צוות חירום הצליחו להחיותו, אולם הוא מת מאוחר יותר. המצילים שהיו בחוף נכנסו למים וסרקו אותם כדי לוודא שאין עוד מתרחצים שאיבדו את הכרתם וטבעו.

בין הנפגעים מהברקים היה גם נער בן 15, גולש גלים ושמונה אחרים. בסך הכל שניים הוגדרו במצב אנוש. בהמשך דווח שכמה בניינים נפגעו אף הם מברקים, וכשנראה ישנם פצועים נוספים. במקביל, לא רחוק מווניס, באי קטלינה שמול חופי קליפורניה נפגע אדם בן 57 מברק בזמן ששיחק גולף. הוא פונה במצב יציב לבית החולים.

החזאים אמרו כי אף שהעונה הזו מביאה עמה לא מעט סערות וגשמים, עדיין מדובר בתופעה נדירה יחסית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
14 נפגעו מברק בווניס ביץ', קליפורניה. רויטרס
המצילים נכנסו למים כדי לוודא שאין עוד נפגעים שאיבדו הכרה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully