וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע מצמרר: אם הצילה את בנה ממלתעות אריה

אריה בגן חיות, שמסיבה כלשהי היה קשור ברצועת דקה ולא הוחזק בכלוב, התנפל על פעוט שעבר. הוא ניצל ברגע האחרון בידי אימו שזניקה לעברו - וכל התקרית תועדה במצלמה

צילום: סרטון חובבים שעלה לרשת

הסרטון הזה, לא ברור ככל שיהיה, מציג רגע מצמרר בו אריה מתנפל על פעוט בגן חיות - שניצל ברגע האחרון בידי אימו. ב"דיילי מייל" דווח כי ניקיטה בן הארבע הלך עם אימו בשבוע שעבר בגן החיות "דרקון" שבעיר מחצ'קלה ברוסיה, כשלפתע זינק לעברו אריה, תפס אותו בטלפיו וניסה למשוך אותו אל כלובו – אל מול הצופים ההמומים. בשלב הזה הגיעה אימו, נינה חאברו, בריצה , זינקה לעבר האריה שנבהל ושיחרר את הילד. למרבה המזל הוא נחלץ ללא פגע והמשטרה המקומית פתחה בחקירת התקרית ונראה כי הנהלת גן החיות תעמוד לדין.

הסרטון צולם על ידי אחד מהמבקרים בגן החיות, אלכסיי טדרוב, שסיפר לאחר מכן: "חשבתי שזה יהיה ממש נחמד לצלם את כל החיות האלה מקרוב, אבל הייתי בהלם כשהאריה זינק פתאום. עמדתי שם קפוא עם המצלמה עובדת ופתאום הכל נגמר".

מצוד משטרתי אחר אריה משוטט במחוז אסקס. רויטרס
"זו בקלות הייתה יכולה להיות טרגדיה"./רויטרס

סגן התובע המחוזי בעיר, בוריס מוסטייבף אמר כי "זה לא חוקי להחזיק חיות קטלניות כאלה כשהן רק קשורות בחבל דק מעור וזה בהחלט לא חוקי להחזיק אריה שכזה חופשי, ללא מחסום על פניו ולועו. ברגע שהאריה תפס את הילד הוא היה יכול לנגוס בו בקלות ולגרום לו נזק קטלני. רק בזכות תושיית האמא האריה נבהל והשמיט את הילד. זו בקלות הייתה יכולה להיות טרגדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully