וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: לוחם בצנחנים מבית שאן נהרג בעזה

סמל ראשון אביתר תורג'מן, בן 20, נהרג בהיתקלות ברצועה. הוא הועלה מדרגת סמל לאחר מותו. מוקדם יותר הותרו לפרסום שמותיהם של שישה מהרוגי אסון הנגמ"ש. החייל השביעי, סמל אורון שאול, נעדר

צילום: דובר צה"ל, שי מכלוף, קובי אליהו, מד"א, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

סמל ראשון אביתר תורג'מן, לוחם בחטיבת הצנחנים, בן 20 מבית שאן, נהרג הבוקר (שלישי) בהיתקלות ברצועת עזה - כך הותר לפרסום. תורג'מן הועלה מדרגת סמל לדרגת סמל ראשון לאחר מותו.

תורג'מן, לוחם בצנחנים, הוא בן זקונים למשפחה ידועה בעיר. הוריו, מאיר ואורה, הם מורים מוכרים בבית שאן. ההודעה הקשה נמסרה להם בשעות הצהריים על ידי קצין העיר, שהגיע מלווה בראש העיר רפאל בן שטרית.

"אשר יגורנו בא לנו. אנחנו המומים, כואבים ודואבים את נפילתו של בן העיר, מטובי בניה של בית שאן, אביתר תורג?מן זכרו לברכה, שנפל הבוקר בעזה", אמר בן שטרית. "השכול והעצב לא פסחו גם עלינו. בית שאן בוכה היום. ליבנו ומחשבותינו עם המשפחה האצילה ששכלה היום בן זקונים. יהי זכרו ברוך".

מבצע "צוק איתן" בעזה: עדכונים שוטפים

אביתר תורג'מן. באדיבות המשפחה
סמ"ר תורג'מן נהרג הבוקר בהיתקלות ברצועה/באדיבות המשפחה

גואל ישראלי, חבר המשפחה, סיפר כי הבשורה הקשה זעזעה את העיר כולה. "מדובר במשפחה של מחנכים. הם ארבעה אחים במשפחה, כשאביתר הוא הבן הקטן. הוא שירת בתפקיד קשר של קצין בצנחנים, שגם הוא תושב העיר. משפחה למופת, מלח הארץ. בית שאן כולה בוכה היום", אמר.

הבוקר הותרו לפרסום שמותיהם של שישה מלוחמי חטיבת גולני שנהרגו בלילה שבין שבת לראשון באסון הנגמ"ש ברצועת עזה: סמל-ראשון שחר תעשה, סמל-ראשון דניאל פומרנץ, סמל-ראשון אורן נח, סמל שון מונדשיין, סמל בן וענונו וסמל מקס שטיינברג. בסך הכול נהרגו 12 לוחמים בתקריות שונות באותו לילה.

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות:
אוהד הקדיש את כל חייו לחברה - ונהרג בעזה
גורלו של הנעדר לא ברור - חמאס כבר חוגג "חטיפה"
בנו של מח"ט שנהרג באינתיפאדה השנייה נפצע בעזה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סמל אורון שאול הוא החייל הנעדר מאסון הנגמ"ש. ערן גילווארג
הנעדר, סמל אורון שאול/ערן גילווארג

הלוחם השביעי שנסע בנגמ"ש שנפגע מטיל בשכונת שג'אעיה, הוא סמל אורון שאול, בן 21 מפוריה עילית, שמוגדר נעדר. ראש אכ"א, אלופה אורנה ברביבאי, ביקרה אתמול בבית משפחתו של שאול. לאחר שסיפרה ברביבאי להורים על השתלשלות הבדיקה בנוגע לגורל בנם, אמר אחד מבני המשפחה כי מבחינתה החייל חי. בתגובה אמרה ראש אכ"א כי הסיכוי שהוא בין החיים קלוש. עם זאת, צה"ל אינו יודע בוודאות מה עלה בגורלו.

רחלי גזית, בת דודתו של שאול, מסרה הודעה לתקשורת בשם המשפחה. "ראש אכ"א ורמ"ח נפגעים היו בערב הודיעו שלפי ממצאים בזירה ובנגמ"ש זוהו שישה חללים. מכל הממצאים שנבדקו, לא נמצאו ממצאים של אורון", אמרה גזית. "ישנים ממצאים נוספים, הבדיקות לא הסתיימו. אנחנו בקשר רציף עם גורמי הצבא. חשוב לנו להגיד שכל עוד הבדיקות לא הסתיימו ואין ממצאים חד-משמעיים, מבחינת המשפחה – אורון לא חלל".

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully