וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסוריה: 12 הרוגים בתקיפת צה"ל בקוניטרה

סוכנות הידיעות "סוריה פרס" טענה כי חיל האוויר הפציץ כמה יעדים של צבא אסד, בהן בסיס של חטיבה 90, בתגובה לירי הרקטות לרמת הגולן אתמול. בצה"ל סירבו להתייחס לדיווח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בצה"ל האשימו ארגון התומך במשטר אסד בירי הרקטות לרמת הגולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיל האוויר הפציץ הלילה (שלישי) כמה מטרות באזור העיר קוניטרה בסוריה בעקבות ירי הרקטות לרמת הגולן אתמול – כך דיווחה הבוקר סוכנות הידיעות "סוריה פרס". על פי הדיווח, 12 אנשים נהרגו בהפצצות, שכללו יעדים השייכים למשטר אסד, ובהן בניין מושל קוניטרה, בסיס של חטיבה 90 ומוצבים נוספים של צבא סוריה. בצה"ל סירבו להתייחס לדיווחים.

אתמול נורו מסוריה שתי רקטות לעבר רמת הגולן. הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית גולן. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. גורמי צבא העריכו כי ארגון התומך במשטר ביצע את הירי לאות הזדהות עם הפלסטינים, על רקע מבצע "צוק איתן".

ביום ראשון התפוצצה פצצת מרגמה שנורתה מסוריה בכפר דרוזי בצפון רמת הגולן. בתגובה תקף צה"ל עמדות של צבא סוריה בסמוך לגבול עם ישראל. זאת לאחר שהתברר כי הפצצה זלגה מקרב שהתנהל בין צבא סוריה לג'בהת א-נוסרה, ארגון המסונף לאל-קאעדה, באזור אל-מג'דוליה, המרוחק כחמישה קילומטרים מהגבול.

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות
לקראת הסכם: שעתה הקשה ביותר של הנהגת חמאס
מבצע "צוק איתן", היום השמיני: עדכונים שוטפים
זעם בעולם: צופים בעזה מופגזת ואוכלים פופקורן

נפילת רקטה שנורתה לאזור רמת הגולן, יולי 2014. פבלו ליבנה, תמונות גולשים
שריפה שפרצה בעקבות נפילת הרקטה ברמת הגולן, אתמול/תמונות גולשים, פבלו ליבנה

גם בגבול עם לבנון לא שקט – אתמול שוגרו שתי רקטות מדרום המדינה לעבר ישראל. אחת מהן התפוצצה בשטח פתוח ליד ראש הנקרה שבגליל המערבי. הרקטה השנייה נפלה בשטח לבנון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. צה"ל השיב בירי ארטילריה לעבר הנקודה שממנה נורו הרקטות. ביום ראשון ניזוק בית בגליל המערבי מרסיסי רקטה שנורתה מלבנון.

הלילה שוגרו שלוש רקטות לעבר העיר אילת, לראשונה מתחילת המבצע. שתי רקטות התפוצצו במרכז העיר וגרמו לבהלה רבה. שבעה בני אדם נפצעו, בהם אישה בת 53 שספגה חתכים בפניה ובראשה, ופונתה במצב קל עד בינוני לבית החולים יוספטל בעיר. מלבדה שאר הפצועים במצב קל מאוד. 23 בני אדם נוספים הוגדרו נפגעי חרדה. לפי ההערכה, הרקטות שוגרו לאילת מכיוון סיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בית שנהרס מירי הרקטות בצפון, יולי 2014. אדריאן הרבשטיין
הבית שנהרס מפגיעת רקטה מלבנון/אדריאן הרבשטיין

גם צה"ל המשיך הלילה לתקוף יעדים ברצועת עזה. ביממה האחרונה תקף חיל האוויר 132 יעדי טרור לאורך הרצועה. התקיפות כללו 53 משגרים מוטמנים, 12 מתקני פיקוד ושליטה, 11 מחסני אמל"ח, שישה חמ"לים וחמש מנהרות התקפיות. הפלסטינים דיווחו כי צה"ל הפציץ את ביתו של ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מרואן עיסא, במחנה הפליטים אל-בורייג' שבמרכז הרצועה, אולם אין לכך אישור רשמי. עוד נמסר כי יש נפגעים בתקיפה, אך אין הרוגים.

רקטה התפוצצה בחניית בית ספר במועצה האזורית אשכול. 14 ביולי 2014. דוברות המועצה האזורית אשכול,
רקטה שהתפוצצה בחניית בית ספר ביישוב באשכול, אתמול/דוברות המועצה האזורית אשכול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully