וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טייס צה"ל זיהה ילדים - וביטל תקיפה

בסרטון שהפיץ צה"ל נשמע טייס שנשלח לתקוף יעד טרור ברצועה מבטל את הירי, לאחר שזיהה בני אדם בקרבתו: "לא נתקוף, בואו נמשיך הלאה". בצה"ל משתמשים בסרטוו בכדי להראות את מוסריות הצבא הישראלי

צילום: דובר צה"ל

מלחמת ההסברה של ישראל וצה"ל בעולם נמשכת: דובר צה"ל הפיץ אתמול (ראשון) סרטון בו נראה טייס של חיל האוויר שנשלח ביום חמישי לתקוף יעד טרור ברצועת עזה. בסרטון ניתן לראות שהטייס החליט לבטל את התקיפה ברגע האחרון, לאחר שזיהה ילדים המתקרבים למטרה שאותה אמור היה לתקוף.

"יש אנשים בקרבת המטרה שלנו. נראה שיש אנשים, אולי ילדים, באזור המטרה", אמר הטייס במערכת הקשר. בתגובה הוא נענה: "לא נתקוף את המטרה הזו עכשיו, בוא נמשיך הלאה".

קמפיין הסברה של צה"ל במסגרת מבצע צוק איתן. דובר צה"ל
מתוך קמפיין צה"ל בפייסבוק/דובר צה"ל

הסרטון הופץ בעולם עם תרגום בכתוביות לאנגלית, על רקע ביקורת בתקשורת הזרה בנוגע לפגיעה באוכלוסייה אזרחית במבצע צוק איתן. בתגובה פתחו בצה"ל בקמפיין הסברה ובעמוד הפייסבוק של צה"ל נכתב כי "אזרחים פלסטיניים נמצאים בקו האש של ארגון הטרור חמאס. לעומת זאת, צבא ההגנה לישראל נוקט בשורת צעדים ארוכה על מנת לוודא שאינו פוגע בבלתי מעורבים".

בפוסט נוסף נכתב שם "חדר שינה הוא לא מחסן לנשק. סלון הוא לא מחבוא למחבלים. המטבח הוא לא לתכנון פיגועים. ארגון הטרור חמאס משתמש בבתי אזרחים פלסטינים למטרות צבאיות ומשתמש בהם כמגן אנושי".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קמפיין הסברה של צה"ל במסגרת מבצע צוק איתן. דובר צה"ל
מתוך קמפיין צה"ל בפייסבוק/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully