וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-06:00 בבוקר: אזעקות מאשדוד ועד נתב"ג

13.7.2014 / 6:06

היום ה-6 למבצע ”צוק איתן” נפתח במטח רקטות כבד ששוגר מעזה לעבר מרכז הארץ. 3 רקטות יורטו בשמי רמלה ועוד אחת באשדוד. בלילה: שני מבנים ניזוקו במועצה האזורית אשכול

משדר מיוחד מאולפן וואלה! חדשות

LIVE

מבצע צוק איתן נכנס ליומו השישי, אחרי הפוגה של כמה שעות בירי הרקטות מרצועת עזה, אזעקות נשמעו הבוקר (ראשון) ביישובים רבים בדרום, במרכז ובשפלת הארץ.

כמה דקות לפני השעה 06:00 שוגרו רקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. ארבע מהן יורטו בשמי רמלה ועוד אחת מעל אשדוד. היירוטים לוו בהדי פיצוץ עזים. לא דווח על נפגעים.

שידור חי מגבול הרצועה

LIVE

בין השאר, נשמעו אזעקות בנמל התעופה בן גוריון, במודיעין עילית, בבית דגן, בצריפין, ברחובות ובנס ציונה, בראשון לציון, באשדוד, ביד מרדכי ובכמה מיישובי עוטף עזה. צה"ל תקף הבוקר את המשגרים מהם נורו המטחים האחרונים.

במהלך הלילה נשמעו אזעקות גם במועצות האזוריות שער הנגב, שדות נגב וחוף אשקלון. לא היו נפגעים, אך שני מבנים ניזוקו מירי תלול-מסלול. אמש נורו שתי רקטות לגליל המערבי. הן התפוצצו בשטחים לא מיושבים. איש לא נפגע, אך שני מבנים ניזוקו מרסיסים.

מבצע צוק איתן - כותרות נוספות
כוח שייטת 13 פשט על משגרי רקטות בעזה, 4 לוחמים נפצעו
18 הרוגים בהפצצת ביתו של מפכ”ל משטרת עזה
אין עדיין אור בקצה המנהרה של חמאס | פרשנות

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
כיפת ברזל משגרת טיל מיירט ליד אשדוד במסגרת מבצע צוק איתן – 8 ביולי 2014. רויטרס
מערכת כיפת ברזל משגרת טיל מיירט/רויטרס

ארבעה לוחמי שייטת 13 נפצעו ביום שבת באורח קל, במהלך פשיטה על מתחם ברצועת עזה, ממנו נורו רקטות ארוכות-טווח לעבר ישראל. הלוחמים נתקלו באש מחבלים והשיבו בירי. הם הועברו לאשפוז בישראל.

הלוחמים ניסו לנחות על חוף אל-סודניה שבצפון רצועת עזה. הם נתקלו בכוח חמושים, ובקרב שהתפתח נעשה שימוש בנשק כבד. מסוקי קרב של חיל האוויר ומטוסי F-16 הוקפצו לאזור. על פי כמה דיווחים, שלושה מחבלים נהרגו בחילופי האש.

סוכנות הידיעות "מען" דיווחה הבוקר כי מספר ההרוגים הפלסטינים במבצע "צוק איתן" עלה בסוף השבוע ל-161. זאת, לאחר שקשישה כבת 80 נהרגה בהפצצה בשכונה שג'אעיה בעיר עזה.

פצועים שנפגעו בהפצצה בשכונת תופאח בעיר עזה שכוונה אל ביתו של ראש המשטרה תייסיר אל-בטש – 13 ביולי 2014. רויטרס
קרובות משפחה של הנפגעים בהפצצה הלילית בעזה/רויטרס

לפחות 18 בני אדם נהרגו אמש בשכונת תופאח בעיר עזה, כאשר צה"ל הפציץ את ביתה של משפחת אל-בטש, ואולי אף מסגד סמוך. בבית מתגורר תייסיר אל-בטש, המפקד הכללי של משטרת עזה.

דובר משרד הבריאות בעזה אמר כי כל ההרוגים הם בני משפחתו של בטש, ואילו הוא עצמו שרד ואושפז במצב קשה. בתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות נראה אדם שזוהה כבטש, נישא על אלונקה כשהוא פצוע ומדמם. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי עוד כ-50 בני אדם נפצעו בתקיפה.

חיל האוויר הפציץ מוקדם יותר את בתיהם של רווחי ג?מאל משתהא, מזכיר הלשכה המדינית ונציג הכלואים, יחיא סנואר, ממקימי ארגון החמאס ובכיר הלשכה המדינית וכן את ביתו של עאצם דעליס, ראש מחלקת הכספים ואחד ממקורביו של איסמעיל הניה. מתחילת מבצע "צוק איתן" צה"ל תקף למעלה מ-1,220 יעדי טרור, בהם 632 משגרים, כ-130 מחנות צבאיים, 106 תשתיות פיקוד ושליטה ו-222 תקיפות על מנהרות ברחבי הרצועה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully