וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקש בגג": כך מזהיר צה"ל את הפלסטינים

12.7.2014 / 18:14

חיל האוויר מזהיר את תושבי עזה והרצועה מפני מתקפה מתקרבת באמצעות שיחות טלפוניות וטיל קטן דקות ספורות לפני המתקפה עצמה. הנוהל זכה לכינוי "הקש בגג"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

במהלך תקיפות חיל האוויר במסגרת מבצע "צוק איתן" מזהיר צה"ל את תושבי עזה מפני המתקפות, בנוהל שזכה לכינוי "הקש בגג". כך קרה במקרה של סמיר נופל, תושב העיר עזה, שקיבל אזהרה טלפונית מפני הפצצה מתקרבת ולאחר 15 דקות נשלח לביתו טיל קטן המסמן הפצצה קרובה. לדברי נובל, הוא פינה את משפחתו מהבית ולאחר כדקה פגעו בבית שני טילים שנורו ממטוס F-16 של חיל האוויר והרסו אותו. בתמונות שפירסמה סוכנות אל ווטאניה נראית חזיתו המתפוררת של ביתו של נופל כשצעצועי הילדים מבצבצים מבין ההריסות.

מבצע "צוק איתן" - כל הכותרות
מבצע "צוק איתן", היום החמישי: עדכונים שוטפים
בן משפחתו של הניה חוסל בתקיפה בצפון רצועת עזה
במהלך הלילה: צה"ל חיסל עשרה פעילי טרור ברצועה

הרס בצפון רצועת עזה בעקבות הפצצות צה"ל. 12 ביולי 2014. רויטרס
בית שנהרס בתקיפת צה"ל בעזה/רויטרס

במהלך הלילה פגע צה"ל בעשרה פעילי טרור ברצועת עזה, בהם שישה המעורבים בשיגור רקטות אל ישראל – כך נמסר מדובר צה"ל. כמו כן, הותקפו כ-60 יעדי טרור ברצועה, בהם ביתו של עטיה אבו נקירה, בכיר חמאס ברפיח, שהיה מעורב בפיצוץ מוצב טרמית בגבול מצרים בשנת 2001, וכן ביתו של ג'יהאד רנאם, בכיר בג'יהאד האיסלאמי.

הפלסטינים דיווחו כי בין ההרוגים היו שתי נערות בעלות מוגבלויות שנהרגו בהפצצת מוסד לבעלי צרכים מיוחדים בבית להאיא, נער בן 17, שנהרג בהתקפת בית בעיר עזה. הבוקר דווח כי שלושה שוטרים פלסטינים נהרגו הבוקר כתוצאה מהפצצת צה"ל בשכונת תופאח בעזה. על פי גורמי רפואה ברצועה, מתחיל מבצע "צוק איתן" נהרגו 121 בני אדם וכ-900 נפצעו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully