וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של פישר: "מכיר את תרגילי המשטרה"

11.7.2014 / 19:14

במהלך הדיון בבית משפט השלום בירושלים העלה עו"ד רונאל פישר טענות בנוגע לאופן התנהלות השוטרים במהלך חקירתו. לאחר מכן הוסיף: "אני אפעל בצורה עבריינית? זה לא מתקבל על הדעת"

הארכת מעצר לרונאל פישר בבית משפט השלום בירושלים. נועם מושקוביץ
רונאל פישר בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, שני/נועם מושקוביץ

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שישי) את מעצרו של עורך הדין רונאל פישר בחמישה ימים. זאת, בשל טענת המחלקה לחקירות כי התגלו חשדות נוספים נגדו. פישר חשוד שניצל את קשריו בצמרת המשטרה כדי לקבל מידע פנימי מתוך חקירות רגישות על מנת לשווק את משרדו ללקוחות נבחרים. הוא חשוד גם בעבירות של תיווך לשוחד ושיבוש הליכי משפט וחקירה.

במהלך הדיון בבית המשפט, העלה פישר טענות לגבי האופן שנהגו בו חוקרי המשטרה. "אני מבין את התרגיל שעושים לי כשמשאירים אותי בחקירות מעשר בבוקר, ומתחילים חקירה בשעה שתיים בצהריים כדי שיבואו לבית המשפט ויאמרו שלא היה זמן", אמר פישר. "ייצגתי כמה אנשים בחיי ואני מכיר את התרגילים האלה, זה מילא. אך העובדה שנכנס אדם שמודיע לי שאסור לי לעשן לעולם ואני מסביר לו שאני מעשן כבד וקשה לי להתרכז, ופעם בכמה זמן סביר אני מבקש לעשן, והוא מודיע לי שאני לא אוכל יותר ובסוף הוא שואל אותי אם יש לי קשר לאדם ששוכב ביחד עם משה לדור".

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
נתניהו על כניסה קרקעית: "נערכים לכל האפשרויות"
יעלון: "עוד סוללות כיפת ברזל יוכנסו לשימוש בקרוב"
ילד משדרות כותב לחברים בתל אביב: "אל תפחדו"

פישר הוסיף כי "אני מבין שיש לי אויבים אין סוף ובצדק, ניצחתי בכמה תיקים ופגעתי בכמה אנשים ויש חוקר במח"ש שיש לי קרב דמים אתו. החוקר לא מציג לי שאלות אלא מספר סיפור עם המון המון המון פרטים, אין קץ של עובדות ושואל אותי מה יש לי לומר על זה. אני משיב לו 'מה יש לי להגיד על מה?' ומבקש שיסביר מה הוא שואל. ואז הוא משיב שאני מתחכם ולא עונה.

"אז הוא מטעה אותי והוא לא אומר עובדות שכבר אמר. אם המטרה שאתמודד עד סוף ימי חיי עם כל האויבים האלה שמנצלים את המצב, אז עשרה ימים לא מספיקים וצריך יותר", אמר פישר בנוגע לתקופת הארכת המעצר. "איני חושב שזה העניין האמיתי. אני חושב שאדם כמוני שנמצא בסיטואציה שבה אני נמצא, לחשוב שעכשיו הוא יפעל כדי לשבש חקירה או לעשות דברים שאסור", הוסיף. "זה לא הגיוני שאני אנהג כך ולא יכול להיות שזה מה שיחשבו. הרי אני נמצא בסיטואציה שאני נמצא בה אז מה, אני אפעל בצורה עבריינית? זה לא מתקבל על הדעת".

בתחילת השבוע נחקר באזהרה קצין מיחידת להב 433, בחשד שהדליף מידע בדבר מעצרו של אלון חסן לפישר. על פי החשד, פישר הציע ליו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשחד בעזרתו קצינים בכירים במשטרה. בחקירתו סיפר חסן כי לפני חצי שנה, עוד לפני שנחקר, פנה אליו פישר ואמר לו: "תשמע, יש נגדך חקירה במשטרה, אפשר לסגור אותה במיליון דולר", ואף הוסיף: "אם זה יתגלה, שנינו נשב בכלא. אבל אני צריך את הכסף למשטרה. תעביר לי אותו דחוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully