וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כיצד הייתם מגיבים לבחורה ערומה ברחוב?

קמפיין ויראלי של תוכנית שידוכים דנית הפך ללהיט לאחר ששלח לרחוב דוגמנית בלונדינית חצי ערומה, שפלג גופה העליון מרוסס בצבע גוף, ובדק את תגובות הקהל אליה

צילום מסך

במבט ראשון היא נראית כמו עוד בחורה רגילה, שהולכת לה ברחוב כשהיא לבושה בחולצה צמודה. אולם אם מעיפים מבט שני ניתן לראות כי החולצה הזו היא למעשה צבע גוף שחור שרוסס על גופה והיא למעשה ערומה לגמרי. בסרטון שהופק בדנמרק והפך ללהיט ויראלי ביוטיוב עם כמעט ארבע מיליון צפיות בשבוע, ניתן לראות דוגמנית בלונדינית שחצי גופה העליון העירום נצבע בספריי שחור, יוצאת להסתובב ברחובות העיר פרדריקסברג, כשהיא מקשיבה למוזיקה באוזניות שלה. בהמשך היא מתיישבת בבית קפה ומזמינה שתייה ואפילו מצלמת סלפי. התגובות להן זכתה נעו מהתעלמות, דרך תדהמה ועד להיסטריה ומבוכה.

דוגמנית ערומה וצבועה בצבע גוף הולכת ברחוב בדנמרק. יוטיוב, צילום מסך
התגובות להן זכתה נעו מתדהמה והערכה ועד להיסטריה ומבוכה./צילום מסך, יוטיוב

בהמשך הסרטון ניתן לראות אותה נוטלת מטפחת נייר ומסירה את הצבע מגופה לפני שהיא עוזבת את המקום. בשלב הזה מופיעה כתובת בדנית על המסך, שאומרת: "נמאס לי מדברים שטחיים".

הסרטון הוכן לקידום תוכנית שידוכים חדשה בדנמרק. מפיק התוכנית אמר ל"דיילי מייל" הבריטי שהתוכנית "נמצאת כרגע בשלבי הליהוק, אבל בגלל שיש כרגע הרבה ליהוקים לשלל תוכניות טלוויזיה שונות, ואנחנו עומדים לפני חופשת הקיץ, רצינו לעשות הרבה רעש כדי למשוך תשומת לב. החלטנו לחשוב פחות על טלוויזיה ויותר על פרסום ולכן הגינו את הקמפיין הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

המפיק הסביר כי "עדיין לא חשפנו את התוכן שיהיה בתוכנית שלנו, אבל אנחנו יכולים לגלות כי אנו מעוניינים שאנשים יצאו לדייטים בצורה חדשה והוגנת, שבה מתעסקים באישיות ולא במראה".

עוד בנושא
אורגיות וכריתת ראשים: סרטון הבחירות שנפסל בדנמרק
צפו בקמפיין הדני: ”עשו סקס - למען המדינה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully