וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בבריטניה מסרטון המתעד ניצול מיני קבוצתי

צעירה צולמה כשהיא מבצעת מין אוראלי ב-23 גברים בזה אחר זה במסיבה בעיר מגלוף שבאי מיורקה. בתמורה היא "זכתה" בבקבוק אלכוהול. למרות התדהמה בממלכה, בספרד מבהירים" זה ערב שגרתי"

קלטת שמתעדת ניצול מיני של בחורה במסיבה בעיר מגלוף שבאי מיורקה. יוטיוב, צילום מסך
הבחורה עוברת מגבר לגבר ואף מעודדת חלק מהם להוריד את המכנסיים/צילום מסך, יוטיוב

זעזוע בבריטניה וספרד בעקבות סרטון שפורסם בתקשורת הבריטית בסוף השבוע האחרון ובו נראית תיירת בריטית צעירה כשהיא מבצעת מין אוראלי ביותר מ-20 גברים שונים – בתמורה לשתייה בחינם בעיר מגלוף שבאי מיורקה הספרדי.

בסרטון, שאורכו כשתי דקות וחצי, נראית הבחורה הבלונדינית מבצעת מין אוראלי בלא פחות מ-23 גברים שעמדו בשורה זה לצד זה על רחבת הריקודים. ברקע נשמע הצלם שמחזיק בטלפון סלולרי שהוא זורק הערות מבזות כלפי הבחורה בזמן שהיא עוברת מגבר לגבר ואף מעודדת חלק מהם להוריד את המכנסיים עד שהמוזיקה נפסקת ונשמע קולו של הדי.ג'י. על פי הדיווח בתקשורת הבריטית, הבחורה "זכתה" בבקבוק של קאווה בשווי שלושה אירו עבור מעשיה.

קלטת שמתעדת ניצול מיני של בחורה במסיבה בעיר מגלוף שבאי מיורקה. יוטיוב, צילום מסך
קלטת שמתעדת ניצול מיני של בחורה במסיבה בעיר מגלוף שבאי מיורקה/צילום מסך, יוטיוב

הסרטון שמתעד את האירוע הפך לויראלי ברשתות החברתיות לאחר ששותף על ידי מספר גדול של תיירים בריטים שהיו בספרד בחופשת הקיץ. על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית מדובר בדוגמא ל"משחק" שנפוץ בפאבים באיזור ונקרא "ממדינג" - בו מעודדים צעירות להתחרות בינהן בביצוע מין אוראלי במספר גדול של גברים בתמורה לשתייה בחינם. (המילה הספרדית "ממדה" היא סלנג לביצוע אקט של מין אוראלי).

ככל הנראה מדובר בתופעה שנפצה כבר זמן רב בעיר המסיבות הפרועה, אולם לאחרונה היא הפכה לנפוצה הרבה יותר מבעבר. "אני נמצא פה כבר 15 שנים, אבל מעולם לא ראיתי משהו כזה" אמר אחד ממארגני המסיבות בעיר, "אפילו במונחים של מגלוף זה קיצוני". גם ראש העיר המקומי הביע זעזוע מהמקרה והכריז על חקירה משטרתית לבדיקת התופעה.

בנתיים איתרה התקשורת הבריטית את הבחורה בסרטון והיא התגלתה כאירית בת 18 ממשפחה שמוגדרת כ"דתיה מאוד". על פי הדיווח, מאז הפרסום היא ירדה למחתרת וסגרה את כל העמודים שלה ברשתות החברתיות, אולם משפחתה מסרה כי היא עומדת מאחוריה למרות מעשיה. על פי חבריה הובטח לה כי היא תזכה בחופשה אקזוטית אם תבצע מין אוראלי בגברים, אולם בסופו של דבר היא קיבלה, כאמור, בקבוק משקה בחינם וה"חופשה האקזוטית" התגלתה כשם של משקה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קלטת שמתעדת ניצול מיני של בחורה במסיבה בעיר מגלוף שבאי מיורקה. יוטיוב, צילום מסך
הצעירה בסרטון - אירית בת 18 ממשפחה שמוגדרת כ"דתיה מאוד"./צילום מסך, יוטיוב

סקוט רוג'רס, העובד שצילם את הארוע, אמר כי הוא נדהם מהתגובות להם זכה הסרטון. לדבריו, לא מדובר במשהו יוצא דופן. "הבחורה הייתה במסיבה בבאר שבה מקבלים בכל מקרה שתייה בחינם. זה היה קצת מביך, אבל מצחיק". עובד נוסף במקום אמר כי הוא לא מבין על מה המהומה. "זהו לילה ממוצע בפאב שלנו".

אכן, אתמול פורסם ב"דיילי מירור" הבריטי סרטון נוסף מהמקום, בו נראות תיירות בריטיות צעירות מנוצלות מינית – הן זוכות לעידוד מאסיבי לשתות כמויות גדולות מאוד של אלכוהול ואז סופגות מטר קללות אם הן מסרבות להשתתף במשחק.

עוד בנושא
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully