וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד משטרתי אחרי זוג שצולם מקיים סקס על מזרקה

עוברי אורח שחלפו ליד מזרקה היסטורית בעיר סמרה ברוסיה זכו לראות בני זוג מקיימים יחסי מין תוך שהם מתעלמים ממה שקורה סביב. הסרטון שתיעד אותם הפך ללהיט אבל אם יתפסו הם צפויים להענש

זוג צולם מקיים יחסי מין על מזרקה ציבורית ברוסיה. יוטיוב, צילום מסך
"זה נמשך כרבע שעה ואף אחד לא עשה כלום לעצור אותם"/צילום מסך, יוטיוב

המשטרה הרוסית פתחה במצוד אחרי בני זוג שצולמו כשהם מקיימים יחסי מין באמצע היום – על מזרקה היסטורית בעיר סמרה שעל גדות נהר הוולגה, כך דווח היום (ראשון) ב"מטרו" הבריטי. על פי הדיווח, האקט צולם על ידי עובר אורח בשם אלכסיי דוואוב, והוא הפך לאחד מהלהיטים הגדולים אי פעם ברשתות החברתיות ברוסיה.

בסרטון נראית האישה יושבת על הגבר, ששוכב על גדות המזרקה, בזמן שסביבם חולפים עוברי אורח שמתעלמים מהם. בסיום הסרטון קמה האישה מהגבר, בני הזוג מתלבשים והולכים מהמקום כשהם צוחקים בקול רם. "זה נמשך כרבע שעה ואף אחד לא עשה כלום לעצור אותם, אפילו שהשעה הייתה 11 בבוקר", סיפר הצלם. "הם קיימו יחסי מין מלאים על המזרקה ברחוב לנינגרד, באור יום מלא, והתנהגו כאילו זה הדבר הכי נורמלי בעולם".

נבחרי ציבור מקומיים שצפו בסרטון פנו בזעם למשטרה וטענו כי המעשים הללו עשויים לפגוע בשמה הטוב של עיר, של רוסיה כולה ושל האזרחים הרוסיים ולכן הם דורשים מהמשטרה לתפוס את בני הזוג ולהענישם במלוא חומרת הדין.

צפו בחלק מהסרטון ובצלם מתאר את מה שראה

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully