וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה ביום העצמאות של ארה"ב: נחש ענק במנגל

תושבי שכונת קרוואנים במיאמי, שחגגו את ערב יום העצמאות במסיבת ברביקיו, מצאו עצמם נאבקים בנחש פיתון באורך 3.6 מטרים שהתיישב בחלל המנגל. "למרות הסכנה, הוא היה יפהפה"

נחש פיתון נמצא בתוך מנגל במהלך חגיגות יום העצמאות בארצות הברית. טוויטר, צילום מסך
כוחות ההצלה תופסים את הנחש במהלך החגיגות/צילום מסך, טוויטר

במהלך חגיגות ערב יום העצמאות בארצות הברית שחלו ביום חמישי, הפך ברגע אירוע ברביקיו בשכונת קראוונים במיאמי לחוויה מסוכנת. בשעה 22:00 פתחו החוגגים את המנגל על מנת להכין אותו לצליית הבשרים, אך לתדהמתם גילו שם נחש פיתון בורמזי באורך 3.6 מטרים שישב בתוכו.

עד שהגיעו כוחות ההצלה למקום, נאלצו הנוכחים להתמודד עם הנחש המסוכן לבדם. בתושייתם, הם החזיקו אותו בחלל שהיה מתחת למנגל. "נאבקנו בו והוא ניסה להתלפף סביב הזרוע של אחד הגברים", שיחזר דריל ברוקס, שנכח באירוע. "השתלטנו עליו במשך כ-45-30 דקות עד שהגיעו כוחות ההצלה". ברוקס דאג להבהיר כי חרף רגעי הפחד שנדמו לו כנצח, "הנחש היה יפהפה". משהגיעו כוחות ההצלה למקום, הם לכדו את הנחש הענק ומסרו אותו לוועדה לשימור דגים וחיות בר בפלורידה. "זו הייתה חתיכת דרך לחגוג את יום העצמאות", נכתב בעמוד הפייסבוק של כוחות ההצלה ביום למחרת הלכידה.

הפיתון הבורמזי הוא נחש מסוכן וארסי שניזון לרוב מעופות ומיונקים, בהתאם לגודלו. הוא משתמש בשיניו כדי ללכוד את הטרף, ולאחר מכן כורך את גופו סביבו והורג אותו באמצעות חנק. רוב הזמן הוא חבוי בסבך, אך לעתים עלול גם להימצא בגזעים חלולים ובבורות – כך שאפשר להבין מדוע מצא הנחש את חלל המנגל כמקום נוח להתיישבות.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
צרפת: שוטרים איבדו מטען נפץ בשדה התעופה במרסיי
צפו: "הכלב הגולש" שוחה עם מדוזה במשקל 20 ק"ג
צפו בתיעוד מפחיד: נתלה על רכב בכביש מהיר

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully