וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד מפחיד: נתלה על רכב בכביש מהיר

נוסעים בכביש המהיר צילמו תקרית מפחידה בה גבר נתלה על רכב שנוסע במהירות 80 קמ"ש ואז שובר את השמשה האחורית ונכנס פנימה. המשטרה פתחה בחיפושים אחרי המעורבים

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

נוסעים בכביש I-77 בצפון קרולינה נדהמו כשראו רכב נוסע במהירות של 80 קמ"ש בו נוהגת אישה, לידה יושב ילד בכיסא בטיחות ועל שמשת הרכב האחורית תלוי גבר. ברנדה קרוז, שנסעה ברכב סמוך, הצליחה לצלם את האירוע וסיפרה כי שהיא חששה לחייו של הגבר: "הילדים שלי אמרו לי פתאום – יש מישהו על המכונית הזאת. בהתחלה חשבתי שזו בובה, אבל כשהבנתי שזה אדם הייתי בהלם ומיד לקחתי את הטלפון שלי וצילמתי". בסרטון שלה ניתן לראות גבר יושב על שמשת החלון האחורי ואז מתחיל לזוז, שובר את השמשה ונכנס לרכב. "בכל פעם שהוא הרים את ידו לשבור את הזכוכית זה היה נראה כאילו שיש לו משהו חד ביד", היא סיפרה לרשת הטלוויזיה המקומית WSOC, "מאוד פחדתי לגורלו ולגורל האישה והילד ברכב".

גבר נתלה על רכב נוסע. יוטיוב, צילום מסך
בכל פעם שהוא הרים את ידו לשבור את הזכוכית זה היה נראה כאילו שיש לו משהו חד ביד"/צילום מסך, יוטיוב

הרשויות המקומיות קיבלו מספר שיחות מנהגים שהבחינו באירוע, אולם השוטרים שהגיעו לאזור לא הצליחו לאתר את הרכב ולא ידוע להם פרטים נוספים על המעורבים בתקרית. על פי ההערכות, הנהגת והאדם הכירו זה את זה וככל הנראה מדובר בריב אישי שהתפתח בין השניים. על פי הדיווחים, במידה והמשטרה תצליח לאתר את המעורבים בפרשה – הנהגת תהייה זו שצפויה לעמוד למשפט.

  • עוד באותו נושא:
  • כביש מהיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully