וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהומות בירושלים: נזק של מיליונים לרכבת הקלה

4.7.2014 / 3:55

במהלך הפרעות במזרח העיר שפרצו לאחר רצח מוחמד אבו חדיר, נהרסו כליל שלוש תחנות, שהוצתו על ידי המפגינים. בחברה המפעילה את הרכבת מעריכים: התיקון ייקח חודשים ארוכים

הרס הרכבת הקלה בירושלים, יולי 2014. סיטיפס,
אחת משלוש תחנות הרכבת הקלה שנהרסו והוצתו/סיטיפס

המהומות שפרצו השבוע במזרח ירושלים עקב רצח הנער מוחמד אבו חדיר לא הסתכמו רק בפציעת שוטרים, עיתונאים וצלמים - אלא גם בנזקים קשים לתשתיות מבנים - ותחבורה. בסיור שערכו אתמול (חמישי) צוותי תחזוקה של סיטיפס, שמפעילה את הרכבת הקלה בירושלים, הוערך הנזק שגרמו המתפרעים ב"עשרות מיליוני שקלים", לשון החברה.

במהלך הפרעות נהרסו כליל שלוש תחנות רכבת, שהועלו באש, ונגרם נזק לפסי הרכבת ולעמודי החשמל באזור. בחברה מעריכים שיידרשו חודשים ארוכים עד לתיקון כלל הנזקים וחזרה לפעילות רגילה של הרכבת בעיר.

לאור הנחיית המשטרה, הרכבת הקלה פעלה גם אתמול במסלול מקוצר מתחנת הר הרצל ועד תחנת גבעת התחמושת בשני הכיוונים. בנוסף מופעל שירות "שאטל" על ידי חברת הרכבת הקלה בין התחנות גבעת התחמושת וגבעת המבתר בשני הכיוונים.

עוד בנושא:
מהומות במזרח ירושלים: רעולי פנים פצעו שוטר יס"מ
במהלך המהומות במזרח י-ם: צלמת וואלה! חדשות נפצעה בפניה מכדור גומי
”אין לי ספק שהאחיין שלי נרצח כנקמה על רצח הנערים”

הרס הרכבת הקלה בירושלים, יולי 2014. סיטיפס,
הרכבת פועלת במסלול מקוצר עקב המהומות/סיטיפס

במהלך המהומות נפצע היום שוטר יס"מ באורח קל בשכונת שועפאט, שם כמה עשרות צעירים רעולי פנים יידו אבנים לעבר כוחות הביטחון, וירו לעברם זיקוקים במחאה על רצח הנער אבו חדיר, ככל הנראה על רקע לאומני. השוטר קיבל טיפול רפואי במקום, והמשטרה השתמשה באמצעים לפיזור הפגנות. הפרות הסדר בשכונה, שפרצו בתחילת השבוע עם מציאת גופתו השרופה של הנער, דעכו מעט אמש אולם עדיין נמשכו לסירוגין. השוטרים הגיבו ברימוני הלם ועצרו שישה מתפרעים.

שלשום נפצעה צלמת וואלה! חדשות טלי מאייר בראשה מכדור גומי שנורה לעברה בעת שעסקה בסיקור המהומות במזרח ירושלים. צלם נוסף של אתר "אקטיבסטילס" ששהה לצידה וסייע לפנותה נפגע גם הוא, לאחר שנורה בעורפו. ארגון העיתונאים גינה את המקרה, ומסר כי "מדובר באירוע נוסף שמהווה חלק מרצף אירועים בהם המשטרה פועלת באלימות כלפי עיתונאים ובכך מונעת מהם מלבצע את תפקידם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הרס הרכבת הקלה בירושלים, יולי 2014. סיטיפס,
הרס הרכבת הקלה בירושלים, יולי 2014/סיטיפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully