וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אם הירי לדרום יימשך נדע להגיב בעוצמה"

4.7.2014 / 0:15

ראש הממשלה התייחס למטח הרקטות מעזה, והזהיר את חמאס: "ביטחון אזרחינו קודם לכל". אמש התפוצצו כ-20 רקטות ופצצות מרגמה ביישובי הדרום, חייל נפצע קל

צילום: שי מכלוף, טל אנגלנדר, רויטרס; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש (חמישי) למטח הרקטות שנורה מרצועת עזה ליישובי הדרום, ואמר כי ישראל ערוכה לשתי אפשרויות. "אפשרות אחת היא שהירי ייפסק, ושהשקט יימשך. אחרת היא שהירי יימשך ואז הכוחות המתוגברים שנמצאים בדרום יפעלו בעוצמה. ביטחון אזרחינו קודם לכל", הבטיח.

הלילה נורו שלוש רקטות לעבר שטח ישראל. אחת מהן יורטה על ידי כיפת ברזל מעל שדרות, והשתיים האחרות נפלו בשטחים פתוחים בעיר, ולא גרמו לנזק או לנפגעים.

עוד בוואלה! חדשות
9 התמונות שאתם חייבים לראות היום
המתווך האמריקני לשעבר: תהליך השלום התאדה לחלוטין
אבי הנער שנרצח: "כך חטפו את בני". צפו

מטח כבד של רקטות בדרום, נפילה באזור מיושב בשדרות. מרץ 2014. דייב בוימוביץ'
נפילות בדרום/דייב בוימוביץ'

אמש נורו לישראל כ-20 רקטות ופצצות מרגמה, שהתפוצצו בשדרות, ובמועצות האזוריות שדות נגב ואשכול. כתוצאה מאחת הנפילות, נפצע חייל צה"ל באורח קל מרסיס פצצת מרגמה.

שלוש רקטות התפוצצו בשדרות - שתיים בשטחים פתוחים ואחת באזור התעשייה בעיר. תשעה פצמ"רים נפלו במועצה האזורית אשכול. רקטה גרמה לנזק קל לבתים במועצת שדות נגב, ושלושה פצמ"רים נפלו בתוך ישוב. שריפת קוצים פרצה בעקבות אחת הנפילות, אולם היא כובתה כעבור זמן קצר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנשי ביטחון של חמאס בטקס סיום בעיר עזה. ינואר 2014. רויטרס
פעילי עז א-דין אל-קסאם בעזה/רויטרס

גורם ביטחוני בכיר אמר אמש לוואלה! חדשות כי "שקט ייענה בשקט, ואם לא - חמאס יקבל מכה שלא כתובה בתורה". אלא שמוקדם יותר הערב שמרה הזרוע הצבאית של חמאס - עז א-דין אל-קסאם, על הקו המיליטנטי, וזאת בהמשך לירי שביצע חמאס לראשונה מאז "עמוד ענן".

"אם האויב יעז לבצע שטות, יהיה לנו בנק מטרות שהוא לא מצפה לו", אמר דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו-עוביידה. "יש לנו תכניות שיאפשרו לנו לנהל מערכה עם הציונים, וביכולתנו להפתיע את האויב ואת בעלות בריתו. על האויב להבין כי תוקפנותו בגדה, ההתעללויות באסירים והמצור על עזה - כל אלה מהווים דלק להצתת מהומות כל עוד מעשי התוקפנות הללו לא נפסקים".

(עדכון: 21:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully