וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחמים את משפחות הנערים: "רוצים קצת פרטיות"

2.7.2014 / 15:10

רבים הגיעו לשבעה בבתי משפחותיהם של גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח. חברו של יפרח: "אני מרגיש כאב עצום על מה שנעשה לו. הלוואי שיכולתי להתחלף איתו"

עריכה: קשת סידי

(הלווית הנערים, אתמול)

לאחר שאתמול קברו משפחות פרנקל, שער ויפרח את יקיריהם, היום (רביעי) הם יושבים שבעה ומתאבלים על מותם. קרובים ואזרחים רבים פוקדים את בתיהם בטלמון, בנוף איילון ובאלעד כדי להזדהות עם כאבן.

באלעד, שם מתגוררת משפחתו של איל יפרח, נערכה הבוקר תפילת שחרית המונית באוהל האבלים, שהוקם בסמוך לבית המשפח. בתפילה השתתפו אביו של איל, אורי, ושנים מאחיו, ולאחריה החלו להגיע לבית מנחמים רבים, ובהם גם שר הכלכלה, נפתלי בנט, שהגיע לחזק את ידי המשפחה. בהמשך השבעה צפויים להתקיים באוהל המנחמים דרשות ושיעורי תורה בהשתתפות אחיו של איל.

עוד על רצח הנערים
פרשנות: נקמה? לא זו עמדת היהדות
"הבאנו שלושה": מה עוד נאמר בקלטת החטיפה?
מומחה סאונד: "הקולות בהקלטה הם יריות - בוודאות"

שיחת הטלפון של גיל-עד שער למשטרה: "חטפו אותי". צילום מסך
"איך עשו לאיל דבר כזה?" נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח/צילום מסך

"כל כך הרבה אנשים הגיעו להלוויה. משמח מאוד לראות את האחדות שבמדינה, אך מצד שני זה מקשה להתאבל באופן אישי על איל", אמר חבר של אלעד, שהגיע לאוהל האבלים. "אף שזה אסון לאומי - גם המשפחה רוצה קצת את הפרטיות שלה. אני מרגיש כאב עצום על מה שנעשה לאיל. איך עשו לו דבר כזה? הלוואי שהייתי יכול להתחלף אתו".

בבית משפחתו של גיל-עד שער בישוב טלמון שבבינימין, הוקם אוהל עבור המבקרים הרבים. רוב השלטים שהיו תלויים מחוץ לבית במשך 18 ימים וקראו להחזרתם של שלושת הנערים הוסרו, אך נותר השלט שבו נכתב "מחכים לראותם". גם בסמוך לבית משפחת פרנקל בישוב נוף איילון הוקם אוהל מתפללים, ומהמשפחה נמסר כי אנשים רבים הגיעו אליו כדי להביע הזדהות עם אבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully