וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הצית חורשה באבו גוש בגלל סכסוך בין משפחות

1.7.2014 / 15:00

הנאשם, תושב הכפר בן 19, נעצר לפני כשבועיים הודות לסרטון מצלמות אבטחה בו נראה לכאור מגיע למקום ומצית את העצים במצית. כשעומת עם הממצאים הודה במעשיו. חצי דונם חורש עלה באש

שריפה אבו גוש. נועם מושקוביץ
אבו גוש, בחודש שעבר/נועם מושקוביץ

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד סעיד עבד אל רחמן, בן 19 מאבו גוש, בגין הצתת שריפה שהתחוללה בחורשה ליד רחוב התמר בכפר לפני כשבועיים. על פי כתב האישום, בשעות אחר הצהריים, לאחר שהוצתו כמה מוקדי שריפות ביישוב על ידי גורמים אחרים, הגיע הנאשם לחורשה והצית בה בעירה חדשה. הנאשם נתפס הודות לסרטון מצלמות אבטחה שהוצבו בקרבת מקום בהן נראה לכאורה מצית את העשבייה ונס מן המקום על אופניו. הרקע למעשה הוא ככל הנראה סכסוך בין משפחות.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד ראשון: הנקודה שבה נמצאו שלושת הנערים
משפחת שער רצתה קבורה צבאית - המדינה סירבה
חלק מבתי החוטפים פוצצו: ”רוב הקומה נהרסה”

שריפה אבו גוש. נועם מושקוביץ
שריפה אבו גוש/נועם מושקוביץ

הודות לראיות המפלילות נעצר הנאשם עוד ביום השריפה. כשהחוקרים הראו לאל-רחמאן את הסרטון לא נותר לו אלא להודות במעשה. על פי האישום, הוא הצית את האש בעת בה שריפה אחרת עדיין השתוללה במקום, אולי כדי שזו תשמש כהסוואה למעשיו. במזל, השריפה כובתה לאחר כרבע שעה על ידי כוחות כיבוי אש שהוזעו לכפר.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם עלו באש כחצי דונם של קוצים וחורש טבעי, וכבאי נפצע באורח קל. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט המחוזי בירושלים לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

כשבוע לפני השריפה המדוברת, פרצה באבו גוש שריפה שבכיבויה השתתפו 27 צוותי כיבוי בסיוע שישה מטוסים. בשלב מסוים עלה חשד שיש קשר בין שתי השריפות וכי אותו אדם עומד מאחוריהן, אך עד כה לא הוכח קשר בין השתיים.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully