וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה: בלבנון, ירדן ומצרים צופים במונדיאל בערוץ 1

30.6.2014 / 15:53

במדינות ערב השכנות וברשות הפלסטינית הצפייה במשחקי המונדיאל היא בתשלום. הפתרון: צופים בדני נוימן בערוץ 1 הישראלי. רשות השידור תפרסם הערב פנייה פייסנית למאות אלפי צופיה החדשים

מערכת וואלה!

העולם הערבי כולו במתח: הנציגה היחידה שלהם במונדיאל, אלג'יריה, תשחק היום לראשונה בתולדותיה בשמינית הגמר, מול גרמניה - ואת המשחק הזה, מסתבר, הם הולכים לראות בערוץ 1.
במדינות כמו לבנון, מצרים וירדן שידורי המונדיאל הם בתשלום, ולכן נוצרה שם תופעה של צפייה בערוץ הישראלי. תופעה דומה מתרחשת גם ברשות הפלסטינית. כדי לאפשר את הקליטה, אנשים התקינו חיבורים בבתיהם ללוויין הישראלי "עמוס" וכן הופצו סרטונים בערבית ברשת איך לקלוט את שידורי גביע העולם בערוצים הישראלים. כך קורה, על פי דיווחים באתרים זרים, ששמיעת פרשנות כדורגל עברית ברחובות ביירות או קהיר אינה דבר חריג בשבועות האחרונים. במצריים אף התעורר דיון ער האם זה מוסרי לצפות בשידורים של "הכובש הציוני".

ברשות השידור פונים לצופים החדשים

ערוץ 1 לא מתעלם ממיליוני הצופים החדשים שלו בעולם הערבי ומעלה קמפיין בהתאם לכך. במסגרת הקמפיין, שנעשה ביוזמת מרכז פרס לשלום ומשרד הפרסום אדלר-חומסקי, תפורסם היום במשחק בין צרפת לניגריה בשבע בערב הודעה שפונה לצופים המצרים, הירדנים, הלבנונים והפלסטינים שמכילה תכני שיתוף ופיוס. וזו לשון ההודעה:
"שכנינו היקרים ברחבי המזרח התיכון,
אנו שמחים על ההזדמנות לצפות יחד אתכם במשחקי גביע העולם
בערוץ 1 הישראלי. בואו נייחל כולנו לימים שבהם
המאבקים יישארו רק במגרשי הכדורגל".

עוד במהדורה:

ועדת הבדיקה של המשטרה על מחדל מוקד 100 מצאה כשלים חמורים בהתנהלותם של קצינים ונגדים בטיפול השיחה שהתקבלה מאחד הנערים החטופים. הוועדה שמונתה על ידי מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, קבעה כי מפקד מרכז השליטה של מחוז ש"י, רב פקד מוטי שושן, יודח מתפקידו. בנוסף, יודחו ניצב משנה שי אזולאי, מפקד אגף המבצעים של מחוז ש"י, והשוטרת הוותיקה שסיווגה את השיחה כ"הטרדה". הועדה קבעה כי שוטר השח"ם שקיבל את השיחה פעל כשורה. מסקנות הועדה אושרו ע"י מפכ"ל המשטרה.

לראשונה מאז מבצע עמוד ענן: חמאס יורה על ישובי עוטף עזה. היום האחרון ללימודים עבור תלמידי בתי הספר היסודיים בישובי עוטף עזה לווה במטח רקטות כבד מרצועת עזה. משעות הלילה נורו 15 רקטות לעבר מועצה אזורית שדות נגב ורקטה אחת נפלה בפרדס, נער שעבד במקום פונה לבית החולים לאחר שלקה בחרדה, נזק קל נגרם לבתים בסמוך למקום הנפילה. בניגוד למטחים הקודמים, ארגון חמאס עומד מאחורי הירי, אמיר בוחבוט הכתב הצבאי של וואלה!, על התחממות הגזרה והמסר שמעביר חמאס לישראל.

סערת פירון: "שוב הגייז יוצאים למסע צלב מבוהל". כבר ארבעה ימים ששר החינוך לא מפסיק להתנצל, אבל זה לא מפסיק את המתקפה של הקהילה הגאה. להילה קובו נמאס ממשטרת המחשבות המעייפת של הגייז.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והן תהיינה ממוצעות לעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully