וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרב הגדול: שלושה ימים שוברי שיאי חום

29.6.2014 / 16:11

שיאי חום וצריכת חשמל נשברו בסוף השבוע האחרון והקיץ רק לפנינו. האם גל החום האחרון מצביע על מה שצפוי לנו בהמשך הקיץ? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

בלעדי: אחותו הלסבית של שר החינוך שי פירון מגיבה לראשונה לאמירה השנויה במחלוקת של אחיה: "לקחו משפט אחד שהוא אמר… שמן הסתם מתסיס את הקהילה, אין ספק, ואפשר להבין את זה. ברור שמבחינתי זוג וילד וילדים שמגדירים את עצמם כמשפחה הם משפחה". חגית רימון, לסבית מוצהרת ואחותו של שר החינוך, מצד אחד מבינה את הכעס על אחיה, אך מצד שני מצרה על העליהום שעושים לו בעקבות התבטאויותיו בנושא זוגיות ומשפחה בקהילת הלהט"ב. ומדוע יו"ר סיעת יש עתיד, יאיר לפיד, שטוען ש"תמיכה בקהילה הגאה הוא חלק ממה שמגדיר אותי כאדם", דווקא הוא שותק ורק משיב למתלוננים בעמוד הפייסבוק שלו.

עצרת בכיכר רבין עם שירים קיטשיים? "צביעות של הימין": 17 יום לאחר חטיפת שלושת הנערים, הערב תערך עצרת "שרים יחד לשובם" בהשתתפות אמנים שונים. אודי הירש, המשנה לעורך וואלה!, חושב שלשיר שירי סולידריות וסובלנות בכיכר זו צביעות, משום שאם הימין לא היה בממשלה הוא היה מגיב לגמרי אחרת. לדבריו, הימין מפתח אחריות לאומית רק כשהוא יושב בממשלה.

זה לא ניימאר, זה סזאר: השחקן הכי טוב של נבחרת ברזיל במשחק מול צ'ילה אתמול לא היה החלוץ הצעיר, אלא דווקא השוער הוותיק, ז'וליו סזאר, שעצר שני פנדלים, ואגב כך הוריד קוף רציני מהגב, לאחר שטעות שלו שלחה את הברזילאים הביתה במונדיאל הקודם. כל זה מעיד בדיוק על הבעיה של הנבחרת, שלא מראה ניצוצות ועשויה להיתקל בקשיים גדולים יותר בהמשך. וגם: היום אריאן רובן מהולנד יפגוש במאמן הצבעוני של מכסיקו. אורן יוסיפוביץ, שליח וואלה! ספורט, מדווח מברזיל.

התחזית: מחר הקלה קלה בטמפרטורות, אך עדיין יהיה חם יחסית לעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully