וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו הלסבית של פירון: "מבינה את הכעס על אחי"

29.6.2014 / 15:33

בלעדי: אחותו של שר החינוך מגיבה לראשונה על אמירתו נגד הזוגות החד-מיניים. "האמירה הייתה טעות, לא מזדהה איתה", אמרה. עם זאת, ציינה: "כואב לי על העליהום"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

עצרת בכיכר רבין עם שירים קיטשיים? "צביעות של הימין": 17 יום לאחר חטיפת שלושת הנערים, הערב תערך עצרת "שרים יחד לשובם" בהשתתפות אמנים שונים. אודי הירש, המשנה לעורך וואלה!, חושב שלשיר שירי סולידריות וסובלנות בכיכר זו צביעות, משום שאם הימין לא היה בממשלה הוא היה מגיב לגמרי אחרת. לדבריו, הימין מפתח אחריות לאומית רק כשהוא יושב בממשלה.

זה לא ניימאר, זה סזאר: השחקן הכי טוב של נבחרת ברזיל במשחק מול צ'ילה אתמול לא היה החלוץ הצעיר, אלא דווקא השוער הוותיק, ז'וליו סזאר, שעצר שני פנדלים, ואגב כך הוריד קוף רציני מהגב, לאחר שטעות שלו שלחה את הברזילאים הביתה במונדיאל הקודם. כל זה מעיד בדיוק על הבעיה של הנבחרת, שלא מראה ניצוצות ועשויה להיתקל בקשיים גדולים יותר בהמשך. וגם: היום אריאן רובן מהולנד יפגוש במאמן הצבעוני של מכסיקו. אורן יוסיפוביץ, שליח וואלה! ספורט, מדווח מברזיל.

תם השרב הגדול? שיאי חום קיצוניים נשברו אתמול באילת, ובתל אביב הלחות עמדה על שמונים אחוזים. מה צפוי לנו בהמשך השבוע והאם גל החום הנוכחי מעיד על קיץ לוהט במיוחד? חזאי ערוץ 10, טל שמאי, מסביר מה צפוי לנו בקיץ 2014.

התחזית: מחר הקלה קלה בטמפרטורות, אך עדיין יהיה חם יחסית לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully