וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נשך וחנק נערים בגלל ריב במשחק כדורגל

29.6.2014 / 10:29

שני בני 15 שיחקו יחד עם שרון הרוש בן ה-42 במגרש בירושלים. כשחשב הרוש שאחד מהם מדבר עליו באופן שלילי, הכה אותו וגרם לפגיעה בעיניו. הנער השני התערב והותקף גם הוא

ילד משחק כדורגל. ShutterStock
האירוע האלים הסתיים רק כאשר עובר אורח שראה את האירועים הזעיק למקום משטרה/ShutterStock

לבית משפט השלום בירושלים הוגש ביום חמישי האחרון כתב אישום נגד שרון הרוש, תושב ירושלים בן 42, בגין תקיפת קטינים, גרימת חבלה ואיומים. לפי כתב האישום, ד' ו-ת', שני נערים בני 15, הגיעו ביום שני למגרש ספורט בשכונת פסגת זאב שבירושלים ושיחקו כדורגל יחד עם הרוש. לאחר כשעה וחצי של משחק, בעט הרוש את הכדור מחוץ לשטח המגרש והלך להשיבו. כשחזר, חלף ליד הנערים ושמע, כך לטענתו, את ד' אומר לת' דבר מה שלילי אודותיו.

בשלב זה, כך לפי כתב האישום, ניגש הרוש לד' והחל להכות באגרופים את ראשו ופניו, מה שהביא לפגיעה בראייתו של הנער. חברו של ד', ת', מיהר להתערב בנעשה, כינה את הרוש "בן זונה", קרא לו לחדול ממעשיו וציין שמדובר בנער שטרם מלאו לו 18. בתגובה, התנפל הרוש על ת' והפילו על הקרקע תוך שהוא מקלל אותו. לאחר שהפיל אותו, החל הרוש להכות נמרצות את הנער בפלג גופו העליון, בעט בבטנו, נשך את לחיו הימנית וחנק אותו בשתי ידיו.

האירוע הסתיים רק כאשר עובר אורח שראה את האירועים הזעיק למקום משטרה, שהגיעה למקום ועצרה את הרוש. בעת מעצרו, ובטרם הוכנס לניידת, שאל ת' את הרוש לשמו, וזה בתגובה איים עליו: "אם תעשה משהו, אני אהרוג אותך". ד' ות' נזקקו לטיפול רפואי בעקבות האירוע.

עוד בוואלה! חדשות
עוד רקטה אותרה במפעל שנשרף בשדרות: "אחת למיליון"
המלחמה במורדים: עיראק קיבלה מרוסיה מטוסי תקיפה
שני עוברי אורח נפצעו בפיצוץ רכב באור עקיבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully