וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטף הכלים והאוליגרך: כך פוענח רצח השומר מקיסריה

שלומי גבאי

27.6.2014 / 13:27

סוכן סמוי התקבל לעבודה במסעדה בה עבד אחד החשודים ברצח בוריס זרצר. הוא הציע לו להיפגש עם אדם שחיפש רוצח שכיר. בפגישה התרברב החשוד בחלקו במעשה מ-2010 - והפליל את חבריו

זירת רצח המאבטח במפעל לפידות באזור התעשייה בקיסריה. שלומי גבאי, שלומי גבאי
החשוד התרברב בחלקו במעשה והפליל את חבריו. גופתו של זרצר בזירת הרצח בקיסריה, 2010/שלומי גבאי, שלומי גבאי

שוטרי מחוז חוף ביחידה המרכזית עצרו בתחילת החודש שלושה גברים – רפאל שלומוב, בן 28, רוני שלומוב, בן 24 ויורי סולימנוב, בן 35 - בחשד כי הם אלו אשר רצחו ב-2010 את שומר הלילה בוריס זרצר בקיסריה. לקראת הגשת כתבי האישום נגדם בתחילת השבוע הבא, מפרסמת היום (שישי) המשטרה את האופן במסגרתו פוענחה הפרשה שהעסיקה במשך ארבע השנים האחרונות את החוקרים.

החשוד המרכזי בפרשה הוא רוני שלומוב, שמרצה בימים אלה עונש מאסר של 28 חודשים בכלא שיטה בגין עבירות שוד. בשלב איסוף הראיות המפלילות נגדו בגין עבירה זו, התגלה כי שרידי הדנ"א שלו תואמים לחלק מאלו שנמצאו בזירת הרצח של זרצר בקיסריה.

עוד בוואלה! חדשות:
"שוטר אנס גבר, התחזה לו וסחט אותו למטרות מין"
הורוביץ נגד פירון: "דבריו נגד ההומואים - רשעות"
צרפת, ספרד ואיטליה לאזרחיהן: החרימו ההתנחלויות

החוקרים תשאלו אותו על הרצח, ובחקירה עלו שמותיהם של כמה חשודים נוספים במעורבות באירוע. בשלב זה, יצא לדרך המבצע הסמוי להפללתם. אחד החוקרים התקבל לעבודה כשוטף כלים במסעדה, ופיתח קשרי ידידות עם אחד העובדים, יורי סולימנוב, אחד החשודים הנוספים ברצח. השניים התיידדו, ובשלב מסוים פנה אליו הסוכן הסמוי והציע לו להיפגש עם סוכן סמוי נוסף, אותו הציג כאוליגרך שמעוניין לחסל את בתו שפגעה בכבוד משפחתו. במהלך הפגישה המשולשת התרברב סולימנוב בחלקו ברצח בוריס זרצר וקשר את עצמו ואת החשודים הנוספים לאירוע.

על פי החשד, הירי בוצע באמצעות ירי מרובה ה-M-16 של יורי שלומוב, שהיה חייל צה"ל בעת ביצוע המעשה. לטענת המשטרה, לבן דודו, רפאל שלומוב, היה סכסוך קודם עם זרצר, והוא זה שהסיע את שאר החשודים אל זירת הרצח והחזיר אותם ממנה. למרות התשתית הראייתית המוצקה שגובשה, לא הצליחו החוקרים לאתר את המניע למעשה, וההערכה היא כי מדובר בחיסול מוזמן שהרקע אליו אינו ברור.

לפניות לכתב שלומי גבאי: shlomimyg@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully