וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוטר אנס גבר, התחזה לו וסחט אותו למטרות מין"

27.6.2014 / 12:03

מכתב האישום נגד השוטר, עולה כי הוא צילם את המתלונן בגילופין, ובהמשך פרץ לביתו במטרה לסחוט אותו עם הצילומים. כמו כן, השוטר נאשם שהתחזה לו והנפיק תעודת זהות כדי למשוך אלפי שקלים מחשבונו. השוטר: "ההאשמות נופחו"

אילוסטרציה. ShutterStock
"השוטר תיעד את המעשים החמורים"/ShutterStock

המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים (מח"ש) הגישה הבוקר (שישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד שוטר בגין ביצוע מעשי סדום במתלונן בחמישה מקרים שונים, כפייה לביצוע מעשים מגונים בשלושה מקרים שונים, פגיעה בפרטיות, התפרצות למקום מגורים והתחזות לאדם אחר.

כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ליאורה נהון, שוטח את היכרותם של המתלונן והשוטר. במהלך תקופת ההיכרות של השניים הם נהגו לבלות במסיבות ובמועדונים יחד, והשוטר הביע את רצונו בקשר מיני עם המתלונן אך האחרון סירב לכך. לפי כתב האישום, משום שהמתלונן לא היה מוכן למגע מיני, השוטר נהג לנצל אותו כשהיה במצב של שכרות ולא היה מודע למעשיו. הוא ביצע בו סדרה של מעשי סדום ומעשים מגונים כשהוא לא רצה בכך ולא הבין כלל מה מתרחש סביבו, ואף צילם סרטונים שתיעדו את המעשים. עוד נכתב בכתב האישום, כי בנוסף לעבירות המין, השוטר נהג לעקוב אחריו, התחזה לו ואף סחט אותו – רק כדי לשמור על הקשר עמו. מכתב האישום עולה כי בזמן שהשוטר היה משוחרר בתנאים מגבילים, הוא הנפיק תעודת זהות מזויפת על שם המתלונן ומשך מחשבונו 16 אלף שקלים, וכן פדה פקדונות בסך כולל של 12 אלף שקלים.

עוד כתבות בנושא משפט ופלילים:
הרב פינטו מדבר: "שוחד? סייעתי ליהודי במצוקה"
השופטים הודיעו: מתנתקים מלשכת עורכי הדין
חשד: בת 17 נאנסה במהלך נשף סיום תיכון בראשון לציון

צוות חקירות מרכז במח"ש, בראשות בני צברי, פתח בחקירה לאחר שאחות הקורבן התלוננה כי השוטר פרץ לביתם. במהלך החקירה, כאשר השוטר לא הצליח להסביר את פשר מעשיו, נראה היה לחוקרים כי הסיפור מורכב יותר ולאחר שהחוקרים שמו ידיהם על המחשב הביתי שלו התגלו סרטונים שצולמו על ידי השוטר ללא ידיעת המתלונן, ומראים את שביצע בו כשהיה תחת השפעת אלכוהול. עם התפתחות החקירה, התברר כי ההתפרצות לדירה של השוטר נועדה להשאיר שם טלפון נייד עם הסרטונים, במטרה לסחוט את המתלונן להמשיך בקשר עמו.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד משה אלון, אמר בתגובה לכתב האישום: "אנחנו נתייחס לכל הטענות לאחר שנקבל לידינו את חומר החקירה ואז יתברר שהדברים לא כפי שהוצגו בחומר החקירה". הנאשם עצמו הוסיף בתום הדיון שהדברים מנופחים במטרה להגיע ככל הנראה לעסקת טיעון נוחה.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully